Kamp, Josef

Duidelijke afspraken!!!

Esther Louwerse

Helder en snel

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Geboekt via BB en het ging vlot en makkelijk. Ik ben tevreden.

J.Hagestein

Presentatie mag duidelijker

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

2 verbeterpunten(naar mijn mening): waarom niet altijd bij de foto het tarief vermelden én de beschikbaarheid, dat scheelt een hoop nodeloos zoekwerk.
=================
Dank voor uw...
=================
Dank voor uw reactie, wat ik bedoel is om de kosten(én locatie) al bij het begin op de foto's te plaatsen dus zonder dat er een datum hoeft te worden ingevuld.De locatie en voorkeuren moeten sowieso vaak opnieuw ingevuld worden...

HJM Rouwhorst

Geen plek

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ondanks dat er volgens de site kamers vrij waren kreeg ik van de eigenaar het bericht dat het volgeboekt was op de desbetreffende datum. Dit heb ik als zeer teleurstellend ervaren

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Beste heer/mevrouw Rouwhorst,
Beste heer/mevrouw Rouwhorst,
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat jammer dat u toch niet terecht bleek te kunnen bij de betreffende bed & breakfast. De B&B-eigenaar heeft blijkbaar zijn beschikbaarheidskalender niet goed up-to-date gehouden. We begrijpen dat dit erg vervelend is, dit bemoeilijkt het reserveren natuurlijk ontzettend. Wij willen hierover graag contact opnemen met de betreffende B&B-eigenaar om hem dit uit te leggen en hem hierop aan te spreken. Wilt u daarom via het contactformulier op onze website nog aan ons doorgeven bij welke B&B u deze ervaring gehad heeft?
Alvast hartelijk bedankt.
Het team van Bedandbreakfast.nl

Marloes

Zoektocht

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Goedendag, leuke site, veel te vinden, echter gaat zoeken lastig op regio. Krijg regelmatig zaken ertussen die niet met mijn zoekopdracht overeenkomen. Ben daarom plaats voor plaats gaan zoeken.... Goedendag, leuke site, veel te vinden, echter gaat zoeken lastig op regio. Krijg regelmatig zaken ertussen die niet met mijn zoekopdracht overeenkomen. Ben daarom plaats voor plaats gaan zoeken. Ingewikkeld. Leuke b en b gevonden helaas bleek die net bezet te zijn. Jammer dat boekingen toch niet helemaal realtime zijn. Hierdoor geen b en b gevonden.

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Beste Marloes,
Beste Marloes,
Alvast hartelijk bedankt.
Het team van Bedandbreakfast.nl

P Molenaar

Goed overzicht

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Men kan per regio zoeken en krijgt ook alternatieven.
Bij de meeste adressen zijn ook genoeg foto’s voor een eerste indruk.
Niet overal wordt de beschikbaarheid aangegeven.

Droesen

Hessener esch

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Geen problemen ervaren. Had niet eens in de gaten dat we niet rechtstreeks met de B&B communiceerden.

Gerrie

Niet altijd even veel keus

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Vandaag 5 reserveringsverzoeken gedaan en bij 4 bleek er geen plek dus wel vervelend dat mensen de kalender niet up to date hebben.

Gino Catteeuw

Top site

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Aanbod zeer ruim en mooi visueel voorgesteld. Vlotte contactname rechtstreeks met de eigenaar. Hier vind je altijd wel wat.