René koene

Vuil en slecht onderhouden

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Eenb&b of eigenlijk een b want de andere b is er niet.
Om 20 min. Lopen is er een AH.
Vlak bij een schitterende omgeving (Oosterbeek)
Een b&b die nodig aan een schoonmaak beurt toe...
Eenb&b of eigenlijk een b want de andere b is er niet.
Om 20 min. Lopen is er een AH.
Vlak bij een schitterende omgeving (Oosterbeek)
Een b&b die nodig aan een schoonmaak beurt toe is.

Vgr René koene

bed en ontbijt

Ik moet beoordelen maar ken bedrijf niet

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

geen idee waar dit over gaat

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Beste heer/mevrouw,
Beste heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw bericht. Onlangs heeft u gebruik gemaakt van onze website Bedandbreakfast.nl. Wij zijn erg benieuwd naar uw ervaringen met onze website, vandaar dat we u een uitnodiging hebben gestuurd om een review te schrijven.
Team Bedandbreakfast.nl

M.

Een fijne B & B.

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Een goed verzorgd verblijf en ontbijt.

Chritien

Fijne B&B

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Super gastvrij, mooie en schone kamers, heerlijk ontbijt.
Mooie en interessante rondleiding gehad in de studio waar Patrick en zijn vader vol passie en enthousiasme.

Vijge

Heerlijk verblijf in deze B&B

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Wij hebben heerlijk genoten op deze locatie , accemodatie is top , ontbijt uitgebreid en gevarieerd en vriendelijke gastvrouw en gastheer , in een prachtige omgeving met veel fietspaden direct om de... Wij hebben heerlijk genoten op deze locatie , accemodatie is top , ontbijt uitgebreid en gevarieerd en vriendelijke gastvrouw en gastheer , in een prachtige omgeving met veel fietspaden direct om de deur van deze B&B

Tom Luttikhold

Mooie plek en zeer gastvriendelijk

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Een fijn weekend gehad in een prachtige omgeving. Heerlijk ontbijt en zeer vriendelijke gastvrouw

C.J. Saarloos

Was wel zoeken

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

De zoekmachine geeft naast de beschikbare B&B's ook in de regio aanwezige B&B's. Als je alleen op zoek bent naar wat er beschikbaar is, dan moet je onnodig ook nog een aantal al volgeboekte B&B's... De zoekmachine geeft naast de beschikbare B&B's ook in de regio aanwezige B&B's. Als je alleen op zoek bent naar wat er beschikbaar is, dan moet je onnodig ook nog een aantal al volgeboekte B&B's langs. Dit zoe beter kunnen.

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Beste C.J. Saarloos,
Beste C.J. Saarloos,
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat jammer dat u ook B&B's in het zoekresultaat te zien kreeg die niet beschikbaar bleken te zijn. Dit kan te maken hebben met een bepaalde synchronisatie of dat de kalender niet helemaal up to date gehouden is. Dit laatste is uiteraard te voorkomen. Mocht u na het zoeken op de website van een B&B te horen hebben gekregen dat u niet terecht kunt, dan horen we via het contactformulier graag welke B&B dit was. Zo kunnen we samen met hen ervoor zorgen dat alles weer up to date gemaakt wordt.
Team Bedandbreakfast.nl

Denise

Rust, ruimte en wandelen

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Heerlijk plekje waar je echt tot rust kunt komen. De hosts doen alles om het hun gasten naar de zin te maken en als je van gezellige kippetjes die rondscharrelen en een prachtige (groenten) tuin in... Heerlijk plekje waar je echt tot rust kunt komen. De hosts doen alles om het hun gasten naar de zin te maken en als je van gezellige kippetjes die rondscharrelen en een prachtige (groenten) tuin in opbouw met bijen - en vlinderlokkers houdt, ben je hier in je hum. Ook bij de vijver uitpuffen op een ligbedje, boekje lezen of naar de kikkers kijken, het kan in alle rust. Mooie wandelomgeving direct aan de overkant en lekker eten in de stad Lochem. Wat wil een rustzoekend mens nog meer?
Heb de tv geen seconde gemist!

Marcus Koelewijn

Super B&B

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Aardige gastvrije gastheer. Een goed ontbijt. Mooie ruime kamers.
1 kamer heeft een balkon waar je super kunt zitten. De locatie is super gezien je naar een rustig strand kan lopen.

B&B Sinke

Het was écht genieten!

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

We werden heel hartelijk ontvangen en voelden ons meteen al welkom en op ons gemak. Onwijs lieve gastvrouw en vriendelijke man. We voelden ons echt verwend met het heerlijke ontbijt elke ochtend en... We werden heel hartelijk ontvangen en voelden ons meteen al welkom en op ons gemak. Onwijs lieve gastvrouw en vriendelijke man. We voelden ons echt verwend met het heerlijke ontbijt elke ochtend en gezellige gesprekken.

Ook de kamers zien er schoon en verzorgd uit en het tuinhuis was Super!
We gaan hier zéker nog eens terug komen
Mevrouw Sinke, nogmaals dank u wel voor uw gastvrijheid en uw goede en warme zorg. Groetjes Edwin&Anika en onze ?