Schottert

Zoeken via de kaart

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

zoeken via de kaart . Er staan veel Ben B 's op die al niet meer beschikbaar zijn. Er lastig en je geeft de moed dus al snel op zoals nu.
Geen goede ervaring dus

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Beste heer/mevrouw Schottert,
Beste heer/mevrouw Schottert,
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat jammer dat u toch niet terecht bleek te kunnen bij de betreffende bed & breakfast. De B&B-eigenaar heeft blijkbaar zijn beschikbaarheidskalender niet goed up-to-date gehouden. We begrijpen dat dit erg vervelend is, dit bemoeilijkt het reserveren natuurlijk ontzettend. Wij willen hierover graag contact opnemen met de betreffende B&B-eigenaar om hem dit uit te leggen en hem hierop aan te spreken. Wilt u daarom via het contactformulier op onze website nog aan ons doorgeven bij welke B&B u deze ervaring gehad heeft?
Alvast hartelijk bedankt.
Het team van Bedandbreakfast.nl

Anna

Klein maar fijn kamertje in prachtig Burgh-Haamstede

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ik heb pas de avond van te voren een kamer geboekt (rond 22.30u), maar Debora reageerde direct. Bij aankomst hartelijk ontvangen door Debora en haar man; ik was (veel) te vroeg maar kon mijn kamer... Ik heb pas de avond van te voren een kamer geboekt (rond 22.30u), maar Debora reageerde direct. Bij aankomst hartelijk ontvangen door Debora en haar man; ik was (veel) te vroeg maar kon mijn kamer al gebruiken, heel fijn! De kamer is compact maar heeft alles dat je nodig hebt. Fijn ook dat er automatische rolluiken zijn. Het ontbijt was super, zelfs aan verse jus d'orange en wat extra's voor onderweg (ik was op de fiets) heeft Debora gedacht. Voor mij alleen was het perfect; voor 2 personen misschien wel wat krapjes - maar als het goed is ga je vooral op pad om het mooie Burgh-Haamstede te ontdekken :-)

JM

Goede website. De mogelijkheden en charmes van een locatie zijn goed beschreven.

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Fijn dat er afgebakende informatie is.

S lanting

Feedback

Prima geregeld allemaal

Engel

Bolsward

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Duidelijke websites metsel Fotos.
direct contact met de verhuurder

Wim

Doet wat het moet doen

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Prima ervaring om gemakkelijk te boeken

J.Jaspers

Perfect

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

goede site, makkelijk te vinden en te reserveren, top!

Verhaegh Math

Heel goed

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Het is een duidelijke en mooie site, al veel gebruikt en geboekt.
Je kunt er de mooiste onderkomens boeken.

AM

Website met verbeterpuntjes

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Zoeken op website gaat goed, veel keus, maar ik mis een aantal puntjes:
-vermelding provincie bij elke B&B
-beschikbaarheid klopt niet altijd
-filters kloppen niet altijd Zoeken op website gaat goed, veel keus, maar ik mis een aantal puntjes:
-vermelding provincie bij elke B&B
-beschikbaarheid klopt niet altijd
-filters kloppen niet altijd
-mogelijkheid om filters evt. uit te vinken ipv aan te vinken

Henri Laurijssen

Matig

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Uw organisatie heeft correct en snel gehandeld, doch uw deelnemend lid de Zevende Hemel wijst ons af terwijl er toch plaats was en zelfs na een 2de poging en 3de waarin we andere vrije data hadden... Uw organisatie heeft correct en snel gehandeld, doch uw deelnemend lid de Zevende Hemel wijst ons af terwijl er toch plaats was en zelfs na een 2de poging en 3de waarin we andere vrije data hadden geselecteerd hebben wij totaal niets meer vernomen.
Groet Henri Laurijssen

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Beste heer Laurijssen,
Beste heer Laurijssen,
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat jammer dat u toch niet terecht bleek te kunnen bij de betreffende bed & breakfast. Wij snappen dat dit erg vervelend is. Deze B&B heeft echter wel op Bedandbreakfast.nl aangegeven dat de beschikbaarheid door de eigenaar niet te garanderen is. Daarom staat de B&B vermeld bij de categorie ‘Beschikbaarheid onbekend’. U dient bij zulke accommodaties altijd eerst een aanvraag te doen, om achter de beschikbaarheid te komen.
Onze excuses voor het veroorzaakte ongemak.
Het team van Bedandbreakfast.nl