A den Herder

Sneller informatie

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Bij het boeken zou ik graag direct willen zien de beschikbaarheid.
Nu hoor je dat pas achteraf/

Beste heer/mevrouw den Herder,
Beste heer/mevrouw den Herder,
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat jammer dat u toch niet terecht bleek te kunnen bij de betreffende bed & breakfast. De B&B-eigenaar heeft blijkbaar zijn beschikbaarheidskalender niet goed up-to-date gehouden. We begrijpen dat dit erg vervelend is, dit bemoeilijkt het reserveren natuurlijk ontzettend. Wij willen hierover graag contact opnemen met de betreffende B&B-eigenaar om hem dit uit te leggen en hem hierop aan te spreken. Wilt u daarom via het contactformulier op onze website nog aan ons doorgeven bij welke B&B u deze ervaring gehad heeft?

B. Marteijn

Teleurstellend

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Inmiddels diverse B&B's in Zeeland voor komend weekend geprobeerd te reserveren. Kamers waar voorkeur naaruit ging, waren vrij. Zelfs meerdere kamers beschikbaar ... totdat je gaat reserveren. Geen... Inmiddels diverse B&B's in Zeeland voor komend weekend geprobeerd te reserveren. Kamers waar voorkeur naaruit ging, waren vrij. Zelfs meerdere kamers beschikbaar ... totdat je gaat reserveren. Geen enkele bleek meer vrij, ook niet die ook nog beschikbaar waren. Dat bericht krijg je de dag erna of soms 2 dagen na je reserveringsaanvraag. Hiermee is onnodig veel vertraging opgelopen en begint de tijd te dringen. Dit kan veel beter. Er zouden zelfs alternatieven voorgesteld kunnen worden.
Dus; teleurstellend.

Beste heer/mevrouw Marteijn,
Beste heer/mevrouw Marteijn,
Bedankt voor het toevoegen van uw feedback. Wat jammer dat u een aantal keer te horen heeft gekregen dat u toch niet bij de betreffende accommodaties terecht kon. Klaarblijkelijk hebben deze B&B's hun beschikbaarheidskalender niet goed geüpdatet. Anders had u vooraf al geweten dat u hier helaas niet meer kon overnachten op de gewenste data.
Kunt u ons via het contactformulier laten weten bij welke B&B's u deze ervaring heeft gehad? Dan kunnen wij de eigenaren erop aanspreken. Alvast vriendelijk bedankt en hopelijk tot een volgende keer op Bedandbreakfast.nl!

Pryor

Fantastisch

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Vind ideaal voor het paar dagen relaxen ergens in Nederland!

Helma

Beschikbaarheid totaal niet betrouwbaar

Op de site kun je data aangeven waarop je gebruik wilt maken van een B&B>
Op de site kun je data aangeven waarop je gebruik wilt maken van een B&B>
Heel irritant dat er dan ook B&B's getoond worden die niet beschikbaar zijn. Als je namelijk op een B&B klikt dan komt bij 9 van de 10 gevallen alsnog te staan; 'Sorry, deze B&B heeft in de gekozen periode geen beschikbaarheid'.

Nog irritanter: eindelijk heb ik een B&B hebt die nog wel een kamer beschikbaar heeft in de periode. Vervolgens ga ik voor die B&B een reserveringsaanvraag doen. Maar een paar uur (of een dag later) krijg ik dan een mail van de B&B dat ze geen beschikbaarheid hebben.

Daarom heb ik ervoor gekozen om voor een aantal B&B's te google naar een telefoonnummer om ze dan maar rechtstreeks te bellen om sneller een antwoord te hebben. Ik denk dat ik er een stuk of 6 gebeld heb; geen van allen blijkt een kamer beschikbaar te hebben terwijl dat wel aangegeven wordt op deze site.
Echt heel vervelend.

Beste Helma,
Beste Helma,
Bedankt voor het toevoegen van uw feedback. Wat jammer dat u vaak te horen heeft gekregen dat u toch niet bij de betreffende accommodaties terecht kon. Klaarblijkelijk hebben deze B&B's hun beschikbaarheidskalender niet goed geüpdatet. Anders had u vooraf al geweten dat u hier helaas niet meer kon overnachten op de gewenste data.

Rene Gillesse

Reservering

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Bij de reservering bleek 2x dat de datum al bezet waren. Site is dus niet up to date.

Beste heer Gillesse,
Beste heer Gillesse,

Prive

Het kan beter

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Je kunt er inderdaad B&B 's vinden maar de procedure om daadwerkelijk te boeken is te complex via mail heen en weer. De beschikbaarheid vd kamers klopte in verschillende B&B's op de site niet met de... Je kunt er inderdaad B&B 's vinden maar de procedure om daadwerkelijk te boeken is te complex via mail heen en weer. De beschikbaarheid vd kamers klopte in verschillende B&B's op de site niet met de werkelijke beschikbaarheid. Let wel ik hoor negatieve praktijken van Booking.com, maar hun website is perfect!!

Jose

Fijne accommodaties maar beschikbaarheid lastig te vinden.

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Fijne accommodaties maar beschikbaarheid lastig te vinden. Je kunt zoeken op datum, maar dan krijg je toch veel accommodaties die niet vrij zijn. Tis onduidelijk waardoor ik deze site weinig... Fijne accommodaties maar beschikbaarheid lastig te vinden. Je kunt zoeken op datum, maar dan krijg je toch veel accommodaties die niet vrij zijn. Tis onduidelijk waardoor ik deze site weinig gebruik. Zou dat een betrouwbaarder overzicht geven, zou ik het zeker meer gebruiken. Het ziet er verder prima uit!

Beste Jose,
Beste Jose,

Anita Schunselaar

Tevreden

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Verbetering als je op datum selecteert krijg je b&b die op deze datum geen kamer meer beschikbaar hebben

Beste mevrouw Schunselaar,
Beste mevrouw Schunselaar,

P. Krabbe

Niet up to date

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Helaas waren tijdens de zoektocht vele accommodaties al bezet, terwijl in het filter duidelijk de voorkeuren waren aangegeven.
Hierdoor zoek je onnodig. En frustreert enorm. Dat moet echt...
Hierdoor zoek je onnodig. En frustreert enorm. Dat moet echt beter. Als ik een datum invoer, dan ga ik ervan uit dat op basis daarvan de beschikbaarheid wordt weergegeven. In 90% van de gevallen klopt dit niet.

Beste heer/mevrouw Krabbe,
Beste heer/mevrouw Krabbe,

Twentse Barones

Helaas geen contact

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

we hadden een poging gedaan om (last minute) nog een B&B te boeken....dit zou volgens de website kunnen. Dit zou normaliter binnen 24 uur moeten plaatsvinden. Wij zijn helaas helemaal niet... we hadden een poging gedaan om (last minute) nog een B&B te boeken....dit zou volgens de website kunnen. Dit zou normaliter binnen 24 uur moeten plaatsvinden. Wij zijn helaas helemaal niet geinformeerd ondanks dat ik na 24 uur nog een keer extra een bericht heb gestuurd

Beste meneer/mevrouw,
Bedankt voor uw feedback. Wat vervelend dat u nog geen reactie op uw reserveringsaanvraag gehad heeft. Normaliter kunt u deze binnen 24u verwachten. Wij willen graag voor u uitzoeken wat er misgegaan is en zorgen voor duidelijkheid rondom uw reserveringsaanvraag. Wilt u daarom via het contactformulier op Bedandbreakfast.nl aan ons doorgeven bij welke B&B u een reserveringsaanvraag gedaan heeft? Wij zullen dan contact opnemen met de eigenaar van deze accommodatie.