Vincent Kloens

Redelijke site - beschikbaarheid klopt vaak niet.

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

De site is redelijk goed bruikbaar. Helaas gaat het vaak fout bij inzoomen,teruggaan naar vorige pagina etc. Echt storend,want dan moet je weer opzoeken welke B&B je voor je had of waar die ongeveer... De site is redelijk goed bruikbaar. Helaas gaat het vaak fout bij inzoomen,teruggaan naar vorige pagina etc. Echt storend,want dan moet je weer opzoeken welke B&B je voor je had of waar die ongeveer ligt op de kaart.

Marion

Volop keuze en snelle service

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Al even op zoek naar een overnachting voor 6 personen, toen mijn zus deze site tegen kwam. Ik ben gaan zoeken met de zoek criteria en had keuze uit diverse locaties. Een voorlopige boeking gedaan en... Al even op zoek naar een overnachting voor 6 personen, toen mijn zus deze site tegen kwam. Ik ben gaan zoeken met de zoek criteria en had keuze uit diverse locaties. Een voorlopige boeking gedaan en er kwam vrijwel gelijk reactie. Binnen 24 uur was de boeking rond.

Dina

Fijne site.

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Heb al meerdere keren geboekt via deze site. Overzichtelijk, gemakkelijk in gebruik, veel keuze.

Carolien

Goede ervaring

Alice Bloemers

Picobello ?

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Fijn en soepel een B&B te boeken.

Paul

Duidelijk en makkelijk in gebruik

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Prima om accommodatie te vinden, maar soms blijkt toch dat accommodatie niet beschikbaar is op gekozen data.

R.van Rijswijk

Handige site

Werkt goed voor ons

Bart Nieborg

Overzichtelijke website, duidelijke info.

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

De website is overzichtelijk en voorzien van duidelijke info over de accomodaties.
Onduidelijk is of het directe contact met de aanbieder via bed & breakfast gaat. Het e-mailadres doet vermoeden van wel. Bij het reageren op het e-mailadres ( 1ste reservering en geen bevestiging, bij navraag helemaal geen beschikbaarheid) duurde het lang voordat er een reactie kwam, is niet bed&breakfast, maar waar ik als klant wel mee te maken heb.

Website voldoet aan mijn verwachtingen en helpt bij het vinden wat ik zoek.

Friends

Gemak dient de mens

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Invullen tijd, aantal kamers en de b en b's verschijnen die mogelijkheden hebben.
Na enkele uurtjes antwoord op mail.

Olga

Prettige B&B

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Fijn behulpzaam personeel. Mooie locatie aan de rand van Rockanje. Strand dichtbij. Goede nieuwe kamer, met veel mogelijkheden. Ontbijt goed geregeld!