Braal

goed en vlot geregeld

Peter

Prima website

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Het boeken gaat eenvoudig. Duidelijk aangegeven dat het een reserveringsverzoek is. Er is wel ruimte voor verbetering: uitgebreidere filterfuncties, b&b staan op de website als niet beschikbaar voor... Het boeken gaat eenvoudig. Duidelijk aangegeven dat het een reserveringsverzoek is. Er is wel ruimte voor verbetering: uitgebreidere filterfuncties, b&b staan op de website als niet beschikbaar voor de geselecteerde periode.

niet van belang

Site is duidelijk maar .......

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

slecht, het verzenden van een reserveringsaanvraag is tot 3 maal toe niet gelukt. Bij navraag ook niet binnengekomen bij de betreffende B&B

Beste meneer/mevrouw,
Bedankt voor uw feedback. Fijn dat u de moeite genomen heeft ons hiervan op de hoogte te stellen. Wij vinden het erg vervelend om te lezen dat u deze ervaring heeft gehad op onze website. Ook begrijpen we dat dit erg vervelend is, dit bemoeilijkt het reserveren natuurlijk ontzettend. Wilt u daarom via het contactformulier via het contactformulier op onze website nog aan ons doorgeven bij welke B&B u deze ervaring gehad heeft?
Alvast hartelijk bedankt!

Jeroen F

Beschikbaarheid

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Een punt ter verbetering is om de beschikbaarheid juist weer te geven op de site. En niet zoals nu blijkt dat als je een kamer kunt reserveren en achteraf blijkt dat de kamer niet beschikbaar is en... Een punt ter verbetering is om de beschikbaarheid juist weer te geven op de site. En niet zoals nu blijkt dat als je een kamer kunt reserveren en achteraf blijkt dat de kamer niet beschikbaar is en dit pas 24 uur later te horen krijgt.

Beste heer F,
Beste heer F,
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat jammer dat u toch niet terecht bleek te kunnen bij de betreffende bed & breakfast. De B&B-eigenaar heeft blijkbaar zijn beschikbaarheidskalender niet goed up-to-date gehouden. We begrijpen dat dit erg vervelend is, dit bemoeilijkt het reserveren natuurlijk ontzettend. Wij willen hierover graag contact opnemen met de betreffende B&B-eigenaar om hem dit uit te leggen en hem hierop aan te spreken. Wilt u daarom via het contactformulier op onze website nog aan ons doorgeven bij welke B&B u deze ervaring gehad heeft?

Nutteloos

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ik heb 3 maal iets geboekt en 3 maal krijg ik te horen dat er toch geen plek is terwijl dit volgens de app wel zo was. Heel frustrerend en ik krijg verder ook geen reactie als ik reageer op de vraag... Ik heb 3 maal iets geboekt en 3 maal krijg ik te horen dat er toch geen plek is terwijl dit volgens de app wel zo was. Heel frustrerend en ik krijg verder ook geen reactie als ik reageer op de vraag of ik het door wil geven als er toch geen plek blijkt te zijn.
Met vriendelijke groet, Nanda

Beste meneer/mevrouw,
Bedankt voor het toevoegen van uw feedback. Wat jammer dat u drie keer te horen heeft gekregen dat u toch niet bij de betreffende accommodaties terecht kon. Klaarblijkelijk hebben deze B&B's hun beschikbaarheidskalender niet goed geüpdatet. Anders had u vooraf al geweten dat u hier helaas niet meer kon overnachten op de gewenste data.
Kunt u ons via het contactformulier laten weten bij welke B&B's u deze ervaring heeft gehad? Dan kunnen wij de eigenaren erop aanspreken. Alvast vriendelijk bedankt en hopelijk tot een volgende keer op Bedandbreakfast.nl!

Het Schooltje van Dik Trom

Dubbele boekingsnummers

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ik heb een booking gedaan, waarbij ik een emailaders verkeerd heb ingevuld. Kon dat echter niet meer contoleren voor verzending en herstellen. Dus maakte ik een aangepaste boeking voor hetzelfde... Ik heb een booking gedaan, waarbij ik een emailaders verkeerd heb ingevuld. Kon dat echter niet meer contoleren voor verzending en herstellen. Dus maakte ik een aangepaste boeking voor hetzelfde arrangementen. Nu zit ik met 2 boekingsnummers voor hetzelfde arrangement want een mailtje om dit te herstellen is niet opgepakt.
ook onze gastvrouw is nu in verwarring.

Advies:
laat de bookingsgegevens eerst controleren door de klant voordat de reservering verzonden wordt

Beste meneer/mevrouw,
Hartelijk dank voor het toevoegen van uw feedback. Wij vinden het erg vervelend om te lezen dat u deze ervaring heeft gehad op onze website. We hebben uw suggestie daarom genoteerd en zullen deze zeker meenemen in onze overwegingen bij het verbeteren en aanpassen van onze website. Indien uw suggestie in de toekomst gerealiseerd wordt, zullen we hierover contact met u opnemen.
Onze excuses voor het ongemak.
Team Bedandbreakfast.nl

Henk de groot

Waardeloos

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Op de site nog 4 kamers vrij in de praktijk was alles al verhuurd!

Beste heer de Groot,
Beste heer de Groot,

Bruggetje , ossenzijl

Teleurstelling

Geboekt en kreeg antwoord
Wij nemen even een time out.

Anneke

Veel keuze, maar niet betrouwbare informatie

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

We hebben drie keer een volmelding gekregen van een B&B terwijl vokgens jullie site op basis van de ingegeven data er wel beschikbaarheid was. Dit lijkt me wel een verbeterpunt.

Beste Anneke,
Beste Anneke,

Pension de Ijsvogel

Onverwacht fijne B&B

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Goede gastvrouw, mooie kamer. Netjes en schoon..goed vers en volledig ontbijt. Erg rustige en stille locatie. Heerlijk!