Korrie

Onduidelijk

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Onduidelijk op de site of er nog kamers beschikbaar zijn of niet. Enkele keren gereserveerd en toen bleken de B&B volgeboekt te zijn. Wel handig dat alle B&B op een rijtje staan.

Beste Korrie,
Beste Korrie,
Bedankt voor het toevoegen van uw feedback. Wat jammer dat u een aantal keer te horen heeft gekregen dat u toch niet bij de betreffende accommodaties terecht kon. Klaarblijkelijk hebben deze B&B's hun beschikbaarheidskalender niet goed geüpdatet. Anders had u vooraf al geweten dat u hier helaas niet meer kon overnachten op de gewenste data.
Kunt u ons via het contactformulier laten weten bij welke B&B's u deze ervaring heeft gehad? Dan kunnen wij de eigenaren erop aanspreken. Alvast vriendelijk bedankt en hopelijk tot een volgende keer op Bedandbreakfast.nl!
Alvast hartelijk bedankt.

Hulpmiddel zoektocht b&b

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ik vind het vervelend dat ik niet kan zien welke bed and breakfasts nog beschikbaar zijn op welke datum.

Beste meneer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw feedback. Op de website kunt u op datum zoeken en zo krijgt u te zien welke B&B's nog beschikbaarheid hebben in de gewenste periode. Indien u een aanvraag heeft ingediend en toch niet terecht bleek te kunnen bij de betreffende B&B, horen wij dat graag via het contactformulier op onze website.
Team Bedandbreakfast.nl

Gd

Zoekend

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ik vind de zoekfuncties matig, mis b.v. 2 aparte bedden, en doorstuurfunctie naar iemand anders

Beste meneer/mevrouw,
Bedankt voor het toevoegen van uw feedback. We hebben uw suggestie genoteerd en zullen deze zeker meenemen in onze overwegingen bij het verbeteren en aanpassen van onze website. Indien uw suggestie in de toekomst gerealiseerd wordt, zullen we hierover contact met u opnemen.

Peeters

Uitnodigend

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Was op zoek naar een B en B vond uw beschrijving op de website, kon inschrijven voor de dagen die we planden en hadden binnen 24 uur antwoord zoals beloofd was op de site.

NVT

Onduidelijkheid bij reserveren.

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Op de website kon ik tot 2 keer toe een verblijf wél reserveren, maar bleek er naderhand toch geen beschikbaarheid te zijn voor het aantal nachten dat wij gereserveerd hadden. Wel was het mogelijk... Op de website kon ik tot 2 keer toe een verblijf wél reserveren, maar bleek er naderhand toch geen beschikbaarheid te zijn voor het aantal nachten dat wij gereserveerd hadden. Wel was het mogelijk om één nacht te reserveren, maar wij wilden minimaal 2 nachten. Dus de reservering weer geannuleerd.
Het zou prettiger zijn als dit gelijk duidelijk blijkt op de website.
Wij hopen ooit wel bij betreffende B&B te kunnen verblijven, want de foto's zien er prachtig uit.

Beste meneer/mevrouw,
Bedankt voor het toevoegen van uw feedback. Wat jammer dat u twee keer te horen heeft gekregen dat u toch niet bij de betreffende accommodaties terecht kon. Klaarblijkelijk hebben deze B&B's hun beschikbaarheidskalender niet goed geüpdatet. Anders had u vooraf al geweten dat u hier helaas niet meer kon overnachten op de gewenste data.
Alvast hartelijk bedankt.

Sylvia

Super verzorgd

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Heel gastvrij en heerlijk ontbijt

Bea

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

goede site, helder en leidt goed tot de mogelijke B&B's

Den Riddet

Bedandbreakfast

P.Holscher

Duidelijk site

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Prima locaties en inmiddels al meermalen gebruik van gemaaakt

Koijen

Fijne site

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Duidelijk site en veel filters om in te stellen