Bedde

Toegankelijk

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ik heb niet het idee dat mij niet het vel over de oren worden getrokken door via deze verzamelsite te boeken. Wel werd het tarief op deze site inclusief toeristenbelasting weergegeven, en bleek het... Ik heb niet het idee dat mij niet het vel over de oren worden getrokken door via deze verzamelsite te boeken. Wel werd het tarief op deze site inclusief toeristenbelasting weergegeven, en bleek het bij de factuur erbij geteld te zijn.

Jannie

Snel gevonden

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Omdat je meteen op de home-pagina je zoekcriteria kan invullen, volgt er vrijwel meteen een aanbod met mogelijkheden.

Martha

Aalten

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

De site in in principe prima en bood nog veel aanbod, ondanks de korte termijn. Wij vonden het echter vreemd dat op een site die bed & breakfast genoemd wordt logeerplekken worden aangeboden zonder... De site in in principe prima en bood nog veel aanbod, ondanks de korte termijn. Wij vonden het echter vreemd dat op een site die bed & breakfast genoemd wordt logeerplekken worden aangeboden zonder ontbijt.

Renee

Niet accuraat

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ik vul de start- en einddatum in en krijg een selectie waarin 50% staat met de boodschap 'voor dit tijdvak geen beschikbaarheid' en van de B&B die wel beschikbaar was krijg ik na een... Ik vul de start- en einddatum in en krijg een selectie waarin 50% staat met de boodschap 'voor dit tijdvak geen beschikbaarheid' en van de B&B die wel beschikbaar was krijg ik na een reserveringsverzoek de boodschap dat ze al volgeboekt zijn. Zo heb je niets aan deze site.

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Hartelijk dank voor uw feedback. Wat jammer dat u toch niet terecht bleek te kunnen bij de betreffende B&B. De B&B-eigenaar heeft blijkbaar zijn beschikbaarheidskalender niet goed up-to-date... Hartelijk dank voor uw feedback. Wat jammer dat u toch niet terecht bleek te kunnen bij de betreffende B&B. De B&B-eigenaar heeft blijkbaar zijn beschikbaarheidskalender niet goed up-to-date gehouden. We begrijpen dat dit erg vervelend is, dit bemoeilijkt het reserveren natuurlijk ontzettend. Wij willen hierover graag contact opnemen met de betreffende B&B-eigenaar om hem dit uit te leggen en hem hierop aan te spreken. Wilt u daarom via het contactformulier op onze website nog aan ons doorgeven bij welke B&B u deze ervaring gehad heeft?
Alvast hartelijk bedankt.
Het team van Bedandbreakfast.nl

Odems

Positief

Overzichtelijke site

Olke

B&B om terug te komen

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Gastvrije ontvangst, nette en schone B&B. Lekker rustig gelegen maar toch ook voldoende dichtbij centrum om daar van restaurantjes te kunnen genieten. B&B ligt in prachtige omgeving; leent zich... Gastvrije ontvangst, nette en schone B&B. Lekker rustig gelegen maar toch ook voldoende dichtbij centrum om daar van restaurantjes te kunnen genieten. B&B ligt in prachtige omgeving; leent zich prima als uitvalsbasis voor fiets- en wandeltochten.
Op verzoek is een lunchpakket te regelen. Kwaliteit goed, hoeveelheid ruim voldoende.
Een échte aanrader!

Judith

Goede ervaring

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Via deze site een leuke bed & breakfast gevonden en geboekt. De site werkt eenvoudig en duidelijk!

Jojanne Steenling

Duidelijke site

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ik was op zoek naar een bed and breakfast in een rustige omgeving. Bij ligging kon er wel in/bij natuur gebied aangevinkt worden maar dan werden ook de B and B in hartje stad getoond. ( Bij natuur... Ik was op zoek naar een bed and breakfast in een rustige omgeving. Bij ligging kon er wel in/bij natuur gebied aangevinkt worden maar dan werden ook de B and B in hartje stad getoond. ( Bij natuur gebied, dus dat klopte wel). Het was fijner geweest als bij locatie ook stilte gebied/ extreem rustige omgeving ( o.i.d) aangevinkt kon worden

Antonia Schweers

Die Kommunikation zwischen uns und dem Vermieter hat sehr gut funktioniert. Die Ferienwohnung sah in echt genauso aus wie im Internet.

Marleen

Bevestiging van reservering en prijs

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ik vond het lastig om terug te vinden op welke daarin ik nou precies wat gereserveerd had. Daarnaast kon ik niet meer terugvinden voor elke prijs ik de kamer heb geboekt. Vervelend. Website verder... Ik vond het lastig om terug te vinden op welke daarin ik nou precies wat gereserveerd had. Daarnaast kon ik niet meer terugvinden voor elke prijs ik de kamer heb geboekt. Vervelend. Website verder el duidelijk en up to date.