Jlm.schoonderwoerd@outlook.com

Bed en Ontbijt

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Mooie site, handig voor gebruik wel wat omslachtig maar goed te doen

Nicole

Prima website

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Fijne website voor het vinden van een leuke B&B.

Esther

Prima website om een leuke b&b te vinden!

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Hier Snel een prima b&b kunnen vinden. Informatie op de website klopt ook met de werkelijkheid. Contact met eigenaar ging snel en de website bevestigd alles via email.

hannie van schie

Joppeheuvel blij dat ik dat gevonden heb

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ga pas 24 juli daar logeren, na tevergeefs een aantal adressen in Gorssel, die al volgeboekt waren kwam ik zomaar op uw site terecht en het was gelijk raak. Mooi huis site zag er goed uit in een... Ga pas 24 juli daar logeren, na tevergeefs een aantal adressen in Gorssel, die al volgeboekt waren kwam ik zomaar op uw site terecht en het was gelijk raak. Mooi huis site zag er goed uit in een korte tijd was alles geregeld. Ook het contact heen en weer over welke kamer ik zou kiezen.

Fam van Es

Goede site!

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Op zoek naar een originele overnachting.
Gemakkelijk zoeken. Echt iets leuks gevonden!

Isabelle Voerman

Prettige site

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Overzichtelijk met voldoende informatie. Duidelijkheid in kosten, beschikbaarheid en locatie, wel zo handig bij plannen van bijvoorbeeld een wandeltocht.

Nanja Kensen

Goede site voor boekingen B&B's.

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

De boeking was geslaagd. Een fijne overnachting. Info klopte met de B&B.

Nicole Wolterink

Duidelijk en overzichtelijk

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Onze ervaring is dat het een duidelijke en overzichtelijke site is.

Ton Kok

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Binnen 24 uur kreeg ik van eigenaar een mail, prima.

Veer

Excellent

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Wij hebben al vele malen via Bedandbreakfast.nl geboekt voor weekenden weg, stedentrips en fietsvakanties. Je kan heel goed filteren op wat je wil aan faciliteiten. Verder zijn de meeste bed and... Wij hebben al vele malen via Bedandbreakfast.nl geboekt voor weekenden weg, stedentrips en fietsvakanties. Je kan heel goed filteren op wat je wil aan faciliteiten. Verder zijn de meeste bed and breakfast adressen goed beschreven / foto's. Ook staat er vaak een website bij waar je nog meer info kan vinden. Ook het filteren op data en plaats werkt prima! Een heel handige site, die we altijd als eerste raadplegen als we weg willen!