X

Geen actuele info

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ik had geboekt, heb een dag gewacht. Kreeg toen bericht dat geen plek was. Ik kijk weer op de site en de plek is er nog steeds.

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Beste meneer/mevrouw,
Beste meneer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat jammer dat u toch niet terecht bleek te kunnen bij de betreffende bed & breakfast. De B&B-eigenaar heeft blijkbaar zijn beschikbaarheidskalender niet goed up-to-date gehouden. We begrijpen dat dit erg vervelend is, dit bemoeilijkt het reserveren natuurlijk ontzettend. Wij willen hierover graag contact opnemen met de betreffende B&B-eigenaar om hem dit uit te leggen en hem hierop aan te spreken. Wilt u daarom via het contactformulier op onze website nog aan ons doorgeven bij welke B&B u deze ervaring gehad heeft?
Alvast hartelijk bedankt.
Het team van Bedandbreakfast.nl

Karin

Tot nu toe niet goed

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ik heb nog geen reactie ontvangen op mijn aanvraag

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Beste Karin,
Beste Karin,
Bedankt voor uw feedback. Wat vervelend dat u nog geen reactie op uw reserveringsaanvraag gehad heeft. Normaliter kunt u deze binnen 24u verwachten. Wij willen graag voor u uitzoeken wat er misgegaan is en zorgen voor duidelijkheid rondom uw reserveringsaanvraag. Wilt u daarom via het contactformulier op Bedandbreakfast.nl aan ons doorgeven bij welke B&B u een reserveringsaanvraag gedaan heeft? Wij zullen dan contact opnemen met de eigenaar van deze accommodatie.
Het team van Bedandbreakfast.nl

Ineke

Gastvrij

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Duidelijk, voor ons de eerste keer een boeking wij willen dit in de aankomende jaren vaak gaan doen mijn man gaat eind van de maand met pensioen heeft 56 jaar gewerkt en word 1 okt 70 dus het gaat... Duidelijk, voor ons de eerste keer een boeking wij willen dit in de aankomende jaren vaak gaan doen mijn man gaat eind van de maand met pensioen heeft 56 jaar gewerkt en word 1 okt 70 dus het gaat tijd worden om dit te doen.

Steven

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Duidelijk, korte lijnen en snel contact met de gekozen B & B.

Marja Bender

Snel en professioneel

T. Hettema

Prettig

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Een prettige en heldere website. Vooral fijn dat je gelijk kunt zien of een kamer beschikbaar is.
Mijn wens: een zoekoptie Overdekte motorstalling.

Kooke

Snel/overzichtelijk

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Snelle afhandeling van de reservering
Duidelijk dus zeer prettig

Dinie de Kruif

Geluksmoment op het nippertje.

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

We wilden graag nog even naar Texel in het hoog seizoen. De kans was klein , zeer klein , nihil. Alle mogelijke manieren al geprobeerd maar niets lukte. We hadden de handdoek al bijna in de ring... We wilden graag nog even naar Texel in het hoog seizoen. De kans was klein , zeer klein , nihil. Alle mogelijke manieren al geprobeerd maar niets lukte. We hadden de handdoek al bijna in de ring gegooid. Totdat we op de site van bedandbreakfast.nl kwamen. Daar kwam ons geluksmoment toch tot stand. We zagen een idyllisch plekje voorbij komen op de foto's. Het was beschikbaar. Aanvraag gedaan voor een reservering en binnen een dag was het geregeld. We gaan weer naar Texel. Op een mooi plekje in Den burg. Voor een goede prijs en met ontbijt. We hebben er zin in.

Wilma

Waardering

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ik vind deze website gebruiksvriendelijk, lekker eenvoudig en het werkt lekker snel.
Kortom....helemaal prima! Niks meer aan doen??

Lydia Goudeket

Last minute boeking geslaagd!!!

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Duidelijke en gebruiksvriendelijke website, snelle reactie