Hanneke Baltjes

Snel geregeld

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Fijn om meteen te weten welke B&B er op de ingetypte data plek heeft, contact met betreffende B&B ook snel gelegd en geregeld.

Ellen

Fijne website

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Gebruiksvriendelijke website, makkelijk om een B&B te zoeken.

Tessa

Goede kwaliteit

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

De site is duidelijk. Nu al meerdere keren B&B gereserveerd en tot nu toe altijd goede kwaliteit gehad.

Truus van Haren

Fijne site

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Duidelijke site, bedrijven worden goed weer gegeven

G.van den Dragt

Gebruiksvriendelijk

Groot aanbod

Bert Garssen

Het is gelukt

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Aanvankelijk onduidelijk naar wie I moest reageren. Dat kan helderder worden aangegeven

Bert Garssen

Het is gelukt

Beste heer Garssen,
Beste heer Garssen,
Hartelijk dank voor de tijd die u heeft genomen om deze feedback te schrijven. Wij vinden het erg vervelend om te lezen dat het niet duidelijk is naar wie u moet reageren. Gelukkig zien we dat het wel gelukt is!
We hebben uw suggestie genoteerd en zullen deze zeker meenemen in onze overwegingen bij het verbeteren en aanpassen van onze website. Indien uw suggestie in de toekomst gerealiseerd wordt, zullen we hierover contact met u opnemen.

Manuputtij

Data openstellen

Beschikbaarheid ook voor heel 2022 vermelden

Beste heer/mevrouw Manuputtij,
Beste heer/mevrouw Manuputtij,
Hartelijk dank voor uw feedback. Momenteel is het inderdaad alleen mogelijk om tot een jaar vooruit te reserveren. We hebben uw suggestie daarom genoteerd en zullen deze zeker meenemen in onze overwegingen bij het verbeteren en aanpassen van onze website. Indien uw suggestie in de toekomst gerealiseerd wordt, zullen we hierover contact met u opnemen.

Frenk Škrabanja

Dubbele reservering met een click

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Website bleef hangen, toen ik de reservering maakte werd die 2x geboekt. De eigenaar van de website heeft dubbele reservering gecorrigeerd.

Beste heer Škrabanja,
Beste heer Škrabanja,
Hartelijk dank voor uw feedback! Wat vervelend om te lezen dat er 2 reserveringen zijn gemaakt, door het vastlopen van onze website. Onze excuses voor het ongemak. Wel heel fijn dat de B&B-eigenaar de dubbele reservering heeft gecorrigeerd.
Alvast een heel fijn verblijf gewenst!

JanB

Breed aanbod, niet actueel

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Heerlijk om op zoek te gaan naar wat je past, te vinden wat je zoekt, in de ervaring van weg zijn te komen. En dan te selecteren, te reserveren, en dan, met iets moois in het vooruitzicht, er weer... Heerlijk om op zoek te gaan naar wat je past, te vinden wat je zoekt, in de ervaring van weg zijn te komen. En dan te selecteren, te reserveren, en dan, met iets moois in het vooruitzicht, er weer achter komen dat je te horen, te lezen krijgt, helaas zijn we al geboekt, uw reservering is niet meer geldig. Zo niet goed. Zo n domper.

Beste JanB,
Beste JanB,
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat jammer dat u toch niet terecht bleek te kunnen bij de betreffende bed & breakfast. De B&B-eigenaar heeft blijkbaar zijn beschikbaarheidskalender niet goed up-to-date gehouden. We begrijpen dat dit erg vervelend is, dit bemoeilijkt het reserveren natuurlijk ontzettend. Wij willen hierover graag contact opnemen met de betreffende B&B-eigenaar om hem dit uit te leggen en hem hierop aan te spreken. Wilt u daarom via het contactformulier op onze website nog aan ons doorgeven bij welke B&B u deze ervaring gehad heeft?
Alvast hartelijk bedankt.
Het team van Bedandbreakfast.nl