kraaijeveld

overzichtelijk
verbetering: niet alle aangegeven b&b op de kaart waren beschikbaar op de aangegeven datum

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Beste heer/mevrouw Kraaijeveld,
Beste heer/mevrouw Kraaijeveld,
Bedankt voor het toevoegen van uw feedback. Wat jammer dat u een aantal keer te horen heeft gekregen dat u toch niet bij de betreffende accommodaties terecht kon. Klaarblijkelijk hebben deze B&B's hun beschikbaarheidskalender niet goed geüpdatet. Anders had u vooraf al geweten dat u hier helaas niet meer kon overnachten op de gewenste data.
Kunt u ons via het contactformulier laten weten bij welke B&B's u deze ervaring heeft gehad? Dan kunnen wij de eigenaren erop aanspreken. Alvast vriendelijk bedankt en hopelijk tot een volgende keer op Bedandbreakfast.nl!
Alvast hartelijk bedankt.
Het team van Bedandbreakfast.nl

Iwan

Jammer

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Onze ervaring is helaas niet goed. We dachten een kamer geboekt te hebben omdat we gezocht hebben op beschikbaarheid maar dan krijgen we een dag later het bericht van de locatie dat de kamer die we... Onze ervaring is helaas niet goed. We dachten een kamer geboekt te hebben omdat we gezocht hebben op beschikbaarheid maar dan krijgen we een dag later het bericht van de locatie dat de kamer die we gedacht te hebben gereserveerd toch niet beschikbaar te zijn. Dit is dus ontzettend vervelend

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Beste Iwan,
Beste Iwan,
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat jammer dat u toch niet terecht bleek te kunnen bij de betreffende bed & breakfast. De B&B-eigenaar heeft blijkbaar zijn beschikbaarheidskalender niet goed up-to-date gehouden. We begrijpen dat dit erg vervelend is, dit bemoeilijkt het reserveren natuurlijk ontzettend. Wij willen hierover graag contact opnemen met de betreffende B&B-eigenaar om hem dit uit te leggen en hem hierop aan te spreken. Wilt u daarom via het contactformulier op onze website nog aan ons doorgeven bij welke B&B u deze ervaring gehad heeft?
Alvast hartelijk bedankt.
Het team van Bedandbreakfast.nl

Mariël van der Meer

Duidelijke website!

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Mooie site. Makkelijk in gebruik. Fijn dat je na de aanvraag gelijk met de eigenaar van de B&B te maken hebt!

Marcel

Overzichtelijke site

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Simpel, duidelijk en zeer overzichtelijke site.
Gemakkelijk te reserveren, goede beschrijving en foto's.

Bob Hagenstein

B&B.nl

Top

Willemijn

Site om B&B te vinden

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Het vinden is geen moeite. Soms pakt de site B&B mee terwijl er geen plek is bij de datum die is ingevuld. Als je een b&b heb gevonden moet je de eigenaar een bevestiging sturen. Meestal reageren ze... Het vinden is geen moeite. Soms pakt de site B&B mee terwijl er geen plek is bij de datum die is ingevuld. Als je een b&b heb gevonden moet je de eigenaar een bevestiging sturen. Meestal reageren ze erg snel. Heel soms is het dat er geen plek is. Duidelijker omschrijving wat er is in en rondom de kamer en goedkoper dan booking.com

Kur

Veel kwinkelende verrassinkjes in Nederlands landschap

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Bedandbreakfast verrast mij keer op keer met mooie bijna verborgen b&b’s in stille straten van stadskernen of dorpsachtig schoon. Een mooi aanbod, veelal van kwalitatief hoog niveau. Een lust voor... Bedandbreakfast verrast mij keer op keer met mooie bijna verborgen b&b’s in stille straten van stadskernen of dorpsachtig schoon. Een mooi aanbod, veelal van kwalitatief hoog niveau. Een lust voor het oog; ontspanning gegarandeerd. Weet wel dat deze b&b’s gewild zijn en dat het dus wel eens teleurgesteld kan worden, doordat de datum toch al bezet was middels een optie. Gelukkig is het in de meeste gevallen gewoon meteen raak en heb ik meermalen kunnen genieten van de rust die de b&b’s hun gasten geven. Mijn eerste site waar ik kijk als ik een weekendje weg wil.

kessel

goed

Lianne van Megen

Overzichtelijk

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Goed overzicht van de bed and breakfasts in de buurt die je zoekt, met veel reviews waardoor een goede keuze gemaakt kan worden.