Myriam Paardenkooper

Overzichtelijk en toegankelijk!

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Veel keus aan B&B’s en je kunt makkelijk zoeken. Direct contact met de verhuurder is een voordeel!

Buissing

Snel en overzichtelijk

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Goede overzichtelijke website, duidelijke en waardevolle informatie over aangesloten B&B’s, snelle boekmogelijkheden!

Natasja

Superhandig

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Bedandbreakfast.nl is altijd de eerste website die ik bezoek als ik op zoek ben naar een b&b. Het heeft handige filters zodat ik snel kan zien waar bijvoorbeeld wifi is of bij welke b&b ik onze hond... Bedandbreakfast.nl is altijd de eerste website die ik bezoek als ik op zoek ben naar een b&b. Het heeft handige filters zodat ik snel kan zien waar bijvoorbeeld wifi is of bij welke b&b ik onze hond kan meenemen. Daarnaast, ik vind er altijd iets leuks en bijzonders. Superhandige site dus. Een aanrader!

Kim de Lescluze

Veel keuze en zeer mooie b&b's

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Het is niet de eerste keer dat ik via bnb.nl boek en ik ben steeds erg tevreden met het resultaat. Je krijgt veel uitleg, er is een prima opvolging en de b&b's zijn stuk voor stuk waard wat ze... Het is niet de eerste keer dat ik via bnb.nl boek en ik ben steeds erg tevreden met het resultaat. Je krijgt veel uitleg, er is een prima opvolging en de b&b's zijn stuk voor stuk waard wat ze vertellen.

Jessica van Berkel

Snelle reactie

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Snel, duidelijk en to the point.

Lenie Machiels

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Makkelijke reserveringsmodule, inhoudelijk voldoende gegevens van de accommodatie.
Betaling is op moment van aankomst. Dus we kunnen altijd annuleren, in overleg met verhuurder.
Geen...
Geen extra reserveringskosten. Helaas hadden wij een B&B die zelf boekingskosten in rekening bracht (mag dit?).

Holland Bike Tours

Soms onduidelijk wanneer wat beschikbaar of niet

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Over het algemeen ben ik erg blij met het gebruik van uw site. Echter, soms is het zeer onduidelijk wanneer een B&B wel- of niet beschikbaar is. Zeker wanneer je via de kaart naar een B&B zoekt.... Over het algemeen ben ik erg blij met het gebruik van uw site. Echter, soms is het zeer onduidelijk wanneer een B&B wel- of niet beschikbaar is. Zeker wanneer je via de kaart naar een B&B zoekt. Meestal betekend een roze huisje dat het beschikbaar is en een grijze van niks. Maar wanneer je vervolgens op het roze huisje klikt dan staat er "niet beschikbaar voor deze data". Erg onoverzichtelijk als je zoals wij veel boekingen maakt en locatie afhankelijk bent.

Marleen

Overzichtelijke en fijne website

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Goede filters, beschikbaarheid van B&Bs is ook handig. Ik ben dik tevreden over bedandbreakfast.nl en heb al meerdere keren via deze website een heel leuk B&B gevonden. De reviews zijn ook erg... Goede filters, beschikbaarheid van B&Bs is ook handig. Ik ben dik tevreden over bedandbreakfast.nl en heb al meerdere keren via deze website een heel leuk B&B gevonden. De reviews zijn ook erg behulpzaam.

MIRANDA Tielen

Prettig te gebruiken site

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Al meerdere keren via deze site geboekt. Het gaat simpel en snel . En de aangesloten B&B's zijn elke keer goed bevallen. Bedankt voor het fijne gebruik.

Fam. Verveer

G G G G G