HJ de Jong

Duidelijk overzicht

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Duidelijke website, eenvoudige online boeking. Mobiele website past soms net niet op het scherm, dus vraagt mogelijk nog wat aandacht.

Albrecht Syberg

Seid vielen Jahren buchen wir unsere B&B-Aufenthalte bei Bedandbreakfast.nl. Bisher immer ohne Probleme und mit perfektem Service. Egal ob auf einer Fahrradtour mit täglich wechselnden Gastgebern... Seid vielen Jahren buchen wir unsere B&B-Aufenthalte bei Bedandbreakfast.nl. Bisher immer ohne Probleme und mit perfektem Service. Egal ob auf einer Fahrradtour mit täglich wechselnden Gastgebern oder bei einwöchigen Kurz- und Stadturlauben. Und immer fanden wir eine perfekte Lage bei trotzdem günstigen Preisen vor. Die Buchung selbst war immer völlig unkompliziert.

Alexandra

Handige site

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Gebruiksvriendelijk ; verbeterpunt: geen zoekfunctie om op afstand naar een bepaalde locatie te zoeken, bv zoek in een straal van x km vanaf centum, vliegveld, treinstation, enz

Van Dijk

Zoeken en delen

Vera Zillig

Super tevreden klant! ??

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ik was heel erg blij met de snele afhandeling en makkelijk gebruik van jullie site! Zou het aan iedereen aanraden om via jullie te boeken! ??

Peter Eversdijk

Uitdagende, nette en duidelijke website

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Uw website is duidelijk, gebruiksvriendelijk en volledig. Daarnaast nodigt het uit om nieuwe bestemmingen te ontdekken. Ik kan zo geen punten verzinnen die voor verbetering in aanmerking komen.... Uw website is duidelijk, gebruiksvriendelijk en volledig. Daarnaast nodigt het uit om nieuwe bestemmingen te ontdekken. Ik kan zo geen punten verzinnen die voor verbetering in aanmerking komen. Wellicht is een "chat" functie een goede aanvulling, hoewel ik kan begrijpen als u dat omwille van bezetting niet kunt waarborgen.

Kleinveld

Goede site!

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Mijn ervaring is prima met deze site.

Hulsebosch

Gebruiksvriendelijk en compleet

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

dankzij het grote gevarieerde aanbod en de praktische zoekfilters lukt het altijd om een fijne overnachting/vakantie te boeken

Evers

Een aanrader

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Overzichtelijk, prettig ogende website. Leuke accommodatie aanbod. Ga het zeker vaker gebruiken.

Rene

Prima site