Rene

Reactie na reservering

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Na onzekerheid over m'n reservering contact gehad en vriendelijke,duidelijke en snelle reactie gehad

T van Egten

Betrouwbare website

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Goeie en mooie b&b 's, voor ieder wat wils, aanklikken wat je wil doormiddel van een filter

Ben Veth

Overzichtelijk.

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Makkelijke en overzichtelijke site waar je met veel nuttige filters je voorkeuren kunt aangeven om tot een goed resultaat te komen voor een fijne locatie.

Willem Drost

Onze ervaring met Bedenbreakfast.nl

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Prima informatie over en genoeg goede foto's van de b en b.
Dus je weet, wat je krijgt.

Geen antwoord.

Goed.

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Het klopt niet helemaal met de werkelijkheid.

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Beste heer/mevrouw,
Beste heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor de tijd die u heeft genomen om deze feedback te schrijven. Het is ons echter niet duidelijk, wat er niet klopt met de werkelijkheid. Wilt u daarom via het contactformulier op Bedandbreakfast.nl dit doorgeven aan ons?
Alvast hartelijk bedankt!
Team Bedandbreakfast.nl

Anneleen

Titel

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ik vond het heel vreemd om te merken dat verschillende bed & breakfast geen ontbijt aanbieden. Volgens mij is het net het concept van een bed and breakfast dat daar een ontbijt geserveerd wordt.

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Beste Anneleen,
Beste Anneleen,
Hartelijk dank voor uw feedback. Wij begrijpen dat er verwarring ontstaat wanneer er een B&B geen ontbijt aanbiedt. De redenen waarom B&B-eigenaren geen ontbijt aanbieden kunnen verschillend zijn.
Hopelijk heeft u alsnog een geschikte B&B met ontbijt kunnen boeken.
Team Bedandbreakfast.nl

Saskia

Handig

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Laagdrempelig en snel kunnen reserveren

Maggie

Verrassend

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

altijd een verrassing waar je mag logeren. Een huis met geschiedenis mooie omgeving. En een lekker ontbijt.

Lambregtse

Even weg

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Hartelijk ontvangst ,sfeervolle kamer en lekker ontbijt komen zeker terug.

Arthur

Overzichtelijke site