Jolanda

Na de aanvraag binnen 8 uur bericht

G. Koppelaar

Overzichtelijk

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Over het algemeen goed. Maar al diverse keren leek een B&B beschikbaar maar was toch niet het geval. Vervelend!

Grace

It was very convenient

Easy to navigate

Y

Simpel

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Het is een fijn zoekplatform.

Ben

Goede service.

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Keurige bevestiging van reserveringsaanvraag met mogelijkheid om aan te geven of de B&B inderdaad ruimte heeft. Bij mij was dat niet het geval, waarna ik het aanbod kreeg om te helpen bij de... Keurige bevestiging van reserveringsaanvraag met mogelijkheid om aan te geven of de B&B inderdaad ruimte heeft. Bij mij was dat niet het geval, waarna ik het aanbod kreeg om te helpen bij de zoektocht naar een geschikte B&B. Meer service dan verwacht,

Wilma

Duidelijk/ overzichtelijk

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Een oké stappenplan voor reserveren van de b en b

R + M Solutions, Events + More

Comfortabel volledig geïnformeerd

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Heel snel kon alle benodigde info vergaard worden.

Sabine Pfisterer

Es war super einfach zu nutzen, sehr schnelle kompetente Rückantwort

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Liebe Frau Pfisterer,
Liebe Frau Pfisterer,
herzlichen Dank für Ihr Feedback, wir freuen uns sehr darüber. Schön, dass Sie unsere Buchungsplattform Bedandbreakfast.nl gerne nutzen und die B&B-Vermieter schnell reagieren.
Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.
Viele Grüße
Ruth Elsässer
Team Bedandbreakfast.eu

Trisha

Fijn dat je alles bij elkaar ziet

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ik heb een betaalbare bb gevonden. Ik vind wel dat de manier van boeken onhandig is. Je bent dan afhankelijk van wanneer er wordt gereageerd en hebt niet meteen een boeking. Ook mis ik de adressen... Ik heb een betaalbare bb gevonden. Ik vind wel dat de manier van boeken onhandig is. Je bent dan afhankelijk van wanneer er wordt gereageerd en hebt niet meteen een boeking. Ook mis ik de adressen van de plekken.

O

Prima Fijn en gemakkelijk

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Het is erg overzichtelijk en duidelijk en gemakkelijk vindbaar