George Lagerberg

Topwebsite

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Een hele handige en overzichtelijke website: snel te vinden wat je wil.

Otto

Heeg

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Zeer correcte en snelle behandeling en later fijn direct contact met verhuurder !

Gerdemie Wilms

Duidelijk , overzichtelijk met gebruik
van foto's .

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Prettig dat er snel gereageerd wordt door eigenaresse van B&B , met uitleg .

Fency

Veel keuze, goede beschrijvingen

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Veel informatie, veel keuze en goede kaarten. De beschrijvingen zijn helder. Ik kan nog niet beoordelen of ze ook kloppen. Soms klopt het niet dat er ontbijt wel of niet inbegrepen is of wordt... Veel informatie, veel keuze en goede kaarten. De beschrijvingen zijn helder. Ik kan nog niet beoordelen of ze ook kloppen. Soms klopt het niet dat er ontbijt wel of niet inbegrepen is of wordt ineens naar eigen websites verwezen en veranderen de voorwaarden.
De website is meer gericht op de aanbieders dan gebruikers. Bij boeking van meerdere B&B’s moet je steeds alle gegevens invoeren. Misschien is het handig als ook gebruikers kunnen inloggen en hun gegevens kunnen invullen. Bij zoeken is het handig dat duidelijk is welke B&B’s beschikbaar zijn, dat is nu niet het geval.

Myriam Loyens

Bed and breakfast zonder ontbijt?

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Wij vinden het vervelend dat er steeds meer deelnemers zijn op deze site die geen ontbijt aanbieden; volgens ons klopt de naam bed and breakfast dan niet meer.

S. Flissinger

Hartstikke mooie site.

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Wij hebben alleen goede ervaringen, de B&B's die wij hebben bezocht kloppen met de informatie. En het zoeken naar een B&B dat bij ons past is heel makkelijk !!

Van Boxel

Zeer handig en correct

Overzichtelijk

I. van Eekelen

Voortreffelijk!

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

De boeking is vlot gegaan, makkelijk een keuze te maken

Westbroek

Gastvrij

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Vlotte site, duidelijk, met of zonder inloggen gastvrij
goede terug koppeling

Monique

Lekker makkelijk

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Boeken gaat lekker makkelijk, snelle reacties van de site en de verhuurder. Mooi aanbod met voldoende keuze.