'm Bloemberg

Uitstekend

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Duidelijke site, goede zoekfunctie. Al regelmatig een leuke b&b op gevonden

Hanneke Bonfrer

Super handige website

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Wij hebben via Bed&Breakfast.nl de overnachtingsadressen voor onze fietsvakantie geregeld. Fijn om direct de beschikbaarheid van accommodaties op een bepaalde datum te kunnen zien, en direct contact... Wij hebben via Bed&Breakfast.nl de overnachtingsadressen voor onze fietsvakantie geregeld. Fijn om direct de beschikbaarheid van accommodaties op een bepaalde datum te kunnen zien, en direct contact te hebben met de eigenaar.

Rooyackers

Resevatie B&B

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Een vlotte reservatie kunnen maken

Erikcl

Prima, dikke 8.

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Alles duidelijk, meer dan genoeg info. Kon ook nog gratis annuleren kort van te voren, betalen bij aankomst ??.

Bed en Breakfast Achter ons huis

Gebruikst

Kees

Snel een mooie B&B gevonden

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Website is zeer toegankelijk en overzichtelijk. We konden makkelijk alle relevante informatie vinden. Fijn ook dat de contacten vervolgens rechtstreeks lopen met de eigenaars. Ook nu weer reageerden... Website is zeer toegankelijk en overzichtelijk. We konden makkelijk alle relevante informatie vinden. Fijn ook dat de contacten vervolgens rechtstreeks lopen met de eigenaars. Ook nu weer reageerden die heel snel en correct en hadden we e.e.a. razendsnel geregeld. Wij zijn heel tevreden met deze website.Fijn dat er niet allemaal tussenpersonen tussen zitten.

Yvonne

B&B met een Hart

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Wat een warm onthaal op deze mooie Brabantse plek!!!
Vriendelijke eigenaren, fijne kamer, leuke lama's, een mooi overdekt terras, heerlijk ontbijt en lekkere frambozenbiertjes.
Een echte...
Wat een warm onthaal op deze mooie Brabantse plek!!!
Een echte aanrader!