Annette R

prettige site, goede informatie

Andrea

Goed alternatief tot airbnb

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

ik vond de website heel goed, enig punt dat zou beter kunnen is dat als jij op de kaart kijkt, jij ook de optie hebt om alleen maar B&Bs te tonen, die op jouw dagen een kamer beschikbaar hebben. ik vond de website heel goed, enig punt dat zou beter kunnen is dat als jij op de kaart kijkt, jij ook de optie hebt om alleen maar B&Bs te tonen, die op jouw dagen een kamer beschikbaar hebben.
Ik moest dan over ieder "huidje" schuiven om te zien, dat het niet beschikbaar is.

bed en breakfast arcen

Bewondering

prima

Klaus Schmidt

Bisher überwiegend gute Erfahrungen

Miko

Snel en makkelijk

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ik heb in korte tijd een B&B gevonden, heel gemakkelijk via de website. Vervolgens was er snel contact met de eigenaar waardoor een reservering zo gemaakt is.

Re

Prima geregeld

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

informatie vlot kunnen vinden, b&b reservering snel geregeld

L. Held

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Niets gehoord van reserveringsverzoeken.

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Beste heer/mevrouw Held,
Beste heer/mevrouw Held,
Bedankt voor uw feedback. Wat vervelend dat u nog geen reactie op uw reserveringsaanvraag gehad heeft. Normaliter kunt u deze binnen 24u verwachten. Wij willen graag voor u uitzoeken wat er misgegaan is en zorgen voor duidelijkheid rondom uw reserveringsaanvraag. Wilt u daarom via het contactformulier op Bedandbreakfast.nl aan ons doorgeven bij welke B&B u een reserveringsaanvraag gedaan heeft? Wij zullen dan contact opnemen met de eigenaar van deze accommodatie.
Het team van Bedandbreakfast.nl

D van Huijgevoort

Bad and breakfast

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

we boeken altijd een B&B via deze site omdat het een duidelijke en overzichtelijke site is. Wij zijn erg tevreden!

Ruud V.

Overzichtelijke en gebruiksvriendelijke website

Overzichtelijke en gebruiksvriendelijke website

Eveline

Beschikbaarheid klopt niet

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ik had op specifieke data gezocht en ik kreeg een lijst met b&b’s die dan beschikbaar waren, en daaronder een lijst van b&b’s waarvan de beschikbaarheid niet bekend was. Ik had er een uitgekozen die... Ik had op specifieke data gezocht en ik kreeg een lijst met b&b’s die dan beschikbaar waren, en daaronder een lijst van b&b’s waarvan de beschikbaarheid niet bekend was. Ik had er een uitgekozen die beschikbaar was en daar mijn zoektocht mee gestopt. Maar die bleek uiteindelijk helemaal geen beschikbaarheid te hebben.

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Beste Eveline,
Beste Eveline,
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat jammer dat u toch niet terecht bleek te kunnen bij de betreffende bed & breakfast. De B&B-eigenaar heeft blijkbaar zijn beschikbaarheidskalender niet goed up-to-date gehouden. We begrijpen dat dit erg vervelend is, dit bemoeilijkt het reserveren natuurlijk ontzettend. Wij willen hierover graag contact opnemen met de betreffende B&B-eigenaar om hem dit uit te leggen en hem hierop aan te spreken. Wilt u daarom via het contactformulier op onze website nog aan ons doorgeven bij welke B&B u deze ervaring gehad heeft?
Alvast hartelijk bedankt.
Het team van Bedandbreakfast.nl