DB

Aanvraag zonder reactie

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

aanvraag gedan geen enkele reactie gekregen

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Beste DB,
Beste DB,
Bedankt dat u de moeite genomen heeft dit aan ons door te geven. We vinden het erg vervelend dat het zo lang duurt voordat u reactie op uw reserveringsaanvragen krijgt. We begrijpen dat dit erg frustrerend moet zijn. Normaliter kunt u binnen 24 uur een reactie van de B&B-eigenaar verwachten. Wilt u via het contactformulier op Bedandbreakfast.nl aan ons doorgeven bij welke B&B's u deze ervaring gehad heeft? Dan kunnen wij hierover contact opnemen met de B&B-eigenaren om hen hierop aan te spreken en alsnog zo snel mogelijk duidelijkheid over de status van uw aanvragen te krijgen.
Onze excuses voor het ongemak.
Het team van Bedandbreakfast.nl

Gj

Beschikbare data kloppen niet

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

de vrije data op de bedandbreakfast.nl kloppen niet met de aangesloten b&b's. Vervelend

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Beste Gj,
Beste Gj,
Bedankt voor het toevoegen van uw feedback. Wat jammer dat u een aantal keer te horen heeft gekregen dat u toch niet bij de betreffende accommodaties terecht kon. Klaarblijkelijk hebben deze B&B's hun beschikbaarheidskalender niet goed geüpdatet. Anders had u vooraf al geweten dat u hier helaas niet meer kon overnachten op de gewenste data.
Kunt u ons via het contactformulier laten weten bij welke B&B's u deze ervaring heeft gehad? Dan kunnen wij de eigenaren erop aanspreken. Alvast vriendelijk bedankt en hopelijk tot een volgende keer op Bedandbreakfast.nl!
Alvast hartelijk bedankt.
Het team van Bedandbreakfast.nl

J. de Groot

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Fijne, duidelijke, overzichtelijke en frisse website, goed herkenbaar ook op google, ik klik hem altijd aan.

Reinder Hendriks

Verrassend goed en trickert!

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Duidelijke goede website, maar vermeldt ook (met foto) dat jullie badkamer met regendouche hebben. Heerlijk om te weten…

J de Groot

Goede site

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Door de vele mogelijkheden vind je snel wat je zoekt..wel veel info wat rommelig aanziet en ik vind dat je ook zonder datum moet kunnen zoeken. Zou ook leuk zijn of er B&B zijn die... Door de vele mogelijkheden vind je snel wat je zoekt..wel veel info wat rommelig aanziet en ik vind dat je ook zonder datum moet kunnen zoeken. Zou ook leuk zijn of er B&B zijn die aanbiedingen/acties hebben.

Monique Tromp

Fijne site voor het leukste nachtje weg!

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Deze site is handig in gebruik. Met de filters vind je snel de leukste plek voor je nachtje weg.

Mary

Uitzoeken is een feestje

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Heerlijk om te snuffelen en te zoeken op de site van bedandbreakfast.

Anke Blok

Snelle reactie

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ik kreeg heel erg snel van de B en B eigenaar

Ikke

Goede uitleg

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Website goed ingericht. Dus makkelijk een keuze te maken of je waar heen wilt

Reumer

Handig

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Handige site om adres te vinden voor een bed and breakfast. Makkelijke zoekopties.