Jaap

Snel zoeken, helaas niet altijd up-to-date.

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Het gebeurt niet veel, helaas gisteren weer. De site geeft beschikbaar aan op de door mij gevraagde datum. Vanmorgen een bericht dat de kamer niet beschikbaar is. Jammer

rianne van der donk

Erg duidelijk

erg leuk

Herman

Beoordeling website

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Sterke punten: site brengt je precies naar wat je zoekt (niet de geëigende hotelsites).
Verbeterpunten: weet ik zo niet

L. den Ber

B&B De Waterweg te Maassluis

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Perfect. Na wat vragen over de B&B werd ik snel daarna weer door de eigenaar opgebeld om e.e.a. af te handelen.

Karel van Waveren

Fietsen van B naar B

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

voor een rondreis per fiets door Zuid-Nederland heb ik een aantal B&B's gereserveerd; op dezelfde dag nog kreeg ik van alle adressen een reactie; wat ik verder prettig vind is dat alle prijzen incl.... voor een rondreis per fiets door Zuid-Nederland heb ik een aantal B&B's gereserveerd; op dezelfde dag nog kreeg ik van alle adressen een reactie; wat ik verder prettig vind is dat alle prijzen incl. ontbijt én toeristenbelasting zijn

Kooistra

Erg overzichtelijk!

Sharon Molema

Fantastische website!

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Erg fijne website waar alles duidelijk op staat met de meeste mooie plekjes in Nederland!

TP

Lastig zoeken

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Elke keer kom ik met mijn zoekresultaat bedrogen uit.

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Beste TP,
Beste TP,
Hartelijk dank voor uw feedback. Wij vinden het erg vervelend om te lezen dat u zich bedrogen voelt. Het is ons echter niet duidelijk waarom. Kunt u via het contactformulier op bedandbreakfast.nl aan ons laten weten waarom u zich zo voelt. Dan kunnen we er samen naar kijken.
Alvast hartelijk dank!
Team Bedandbreakfast.nl

Peter

Leuk opgezette website, valt tegen in de praktijk

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ben op zoek geweest naar een B&B om na ons dagje sauna bij te tanken. Vind het uberhaupt een probleem dat je een reservering moet doen en een dag later pas antwoord krijgt.
Maar heb 2...
Maar heb 2 reserveringen gedaan en beide waren al bezet, kortom de beschikbaarheid om de website is waardeloos

Alderlieste

B en B

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Jammer dat je geen omgeving in kan voeren maar alleen een plaatsnaam

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Beste heer/mevrouw Alderlieste,
Beste heer/mevrouw Alderlieste,
Bedankt voor het toevoegen van uw feedback. We hebben uw suggestie genoteerd en zullen deze zeker meenemen in onze overwegingen bij het verbeteren en aanpassen van onze website. Indien uw suggestie in de toekomst gerealiseerd wordt, zullen we hierover contact met u opnemen.
Team Bedandbreakfast.nl