M. zuurhout

Bed & Breakfast

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Jammer dat er geen zoekfunctie mogelijk is per provincie.

Beste heer/mevrouw Zuurhout,
Beste heer/mevrouw Zuurhout,
Bedankt voor uw feedback. Wij hebben uw suggestie genoteerd en zullen deze zeker meenemen in onze overwegingen bij het verbeteren en aanpassen van onze website. Indien uw suggestie in de toekomst gerealiseerd wordt, zullen we hierover contact met u opnemen.
Team Bedandbreakfast.nl

Ariane

Overzichtelijk

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Meestal gaan zoeken, reservering aanvragen en boeken heel goed, maar de afgelopen tijd kloppen soms de gegevens niet: een eigenaar reageert niet (zij zeggen dan dat ze niets ontvangen hadden) of er... Meestal gaan zoeken, reservering aanvragen en boeken heel goed, maar de afgelopen tijd kloppen soms de gegevens niet: een eigenaar reageert niet (zij zeggen dan dat ze niets ontvangen hadden) of er wordt gezegd: wij hebben op onze site niets vrij op deze data. Maar waarom wordt de b&b dan getoond als optie, want je geeft toch data aan waarop je weg wilt?

Beste mevrouw Ariane,
Beste mevrouw Ariane,
Bedankt dat u de moeite genomen heeft dit aan ons door te geven. Wij vinden het erg vervelend dat u onze website de laatste tijd minder goed ervaart. Daarnaast vinden we het ook erg vervelend dat u geen reactie van de betreffende eigenaar ontvangt. Wilt u via het contactformulier op Bedandbreakfast.nl aan ons doorgeven bij welke B&B u deze ervaring gehad heeft? Dan kunnen wij hierover contact opnemen met de B&B-eigenaar om hem/haar hierop aan te spreken, zodat dit in het vervolg niet meer gebeurt.
Onze excuses voor het ongemak.

Bu

Niet beschikbaar niet zichtbaar op site

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Op de site niet zichtbaar of een overnachting beschikbaar is.Pas bij navragen wordt dit vermeld

Beste heer/mevrouw Bu,
Beste heer/mevrouw Bu,
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat jammer dat u toch niet terecht bleek te kunnen bij de betreffende bed & breakfast. De B&B-eigenaar heeft blijkbaar zijn beschikbaarheidskalender niet goed up-to-date gehouden. We begrijpen dat dit erg vervelend is, dit bemoeilijkt het reserveren natuurlijk ontzettend. Wij willen hierover graag contact opnemen met de betreffende B&B-eigenaar om hem dit uit te leggen en hem hierop aan te spreken. Wilt u daarom via het contactformulier op onze website nog aan ons doorgeven bij welke B&B u deze ervaring gehad heeft?

Math Wierts

Beschikbaar en toch niet beschikbaar

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Als je een site online houdt met boekingen voor bed & breakfast mag je verwachten dat de boekingsmogelijkheden actueel zijn. Dat bleek niet het geval. Dus niet zinvol wat mij betreft

Beste heer Wierts,
Beste heer Wierts,

Potentiele boeker

Teleurstellend, beschikbaarheid is niet up to date

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Bij verschillende (3 a 4) B&B's was de beschikbaarheid niet up to date. Na reservering bleek telkens dat de betreffende B&B's helemaal niet meer beschikbaar waren.

Beste Potentiele boeker,
Beste Potentiele boeker,
Bedankt voor het toevoegen van uw feedback. Wat jammer dat u een aantal keer te horen heeft gekregen dat u toch niet bij de betreffende accommodaties terecht kon. Klaarblijkelijk hebben deze B&B's hun beschikbaarheidskalender niet goed geüpdatet. Anders had u vooraf al geweten dat u hier helaas niet meer kon overnachten op de gewenste data.
Kunt u ons via het contactformulier laten weten bij welke B&B's u deze ervaring heeft gehad? Dan kunnen wij de eigenaren erop aanspreken. Alvast vriendelijk bedankt en hopelijk tot een volgende keer op Bedandbreakfast.nl!

Trinet

Altijd

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Altijd als ik iets zoek voor een weekend of een paar dagen weg, kom ik uit op bedandbreakfast.nl. Handige site, vooral de vele filters die je kan gebruiken. Airco, een bubbelbad en een afsluitbare... Altijd als ik iets zoek voor een weekend of een paar dagen weg, kom ik uit op bedandbreakfast.nl. Handige site, vooral de vele filters die je kan gebruiken. Airco, een bubbelbad en een afsluitbare fietsenstalling? Binnen een paar tellen geselecteerd en je kan rechtstreeks reserveren zonder extra kosten.

Vanmarcke

Goede informatie

Correcte info over de B & B's, mogelijkheden om de beschikbaarheid na te gaan

K. Hey

Gevonden

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Makkelijk en handig en fijne site

Mascha konink

Website van het jaat

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Super overzichtelijke site met mooie uitgelichte B&B's. Uitgebreide foto's en snelle reactie's van de B&B eigenaren. Duidelijke omschrijvingen en ook de afstand naar de stad is goed beschreven als... Super overzichtelijke site met mooie uitgelichte B&B's. Uitgebreide foto's en snelle reactie's van de B&B eigenaren. Duidelijke omschrijvingen en ook de afstand naar de stad is goed beschreven als je in een nabije B&B wilt logeren