Gerta

Prima titel, dekt de lading

Overzichtelijke site

Diny

Revieuw

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Deze site werkt makkelijk.
Plaats aangeven of in de buurt van en het wijst zich vanzelf

VR

Goede zaak

gebruikersvriendelijk

Laurens

Snel gevonden wat ik zocht

Zeer gebruikersvriendelijk

C M Ravesloot

Fijn tijdelijk thuis voor iedere reiziger

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Het is fijn vertoeven in de B&B Onder Dak. De voorzieningen zijn prima op orde, het ontbijt is verzorgd en op wens aangepast. Het contact met de gastheer en gastvrouw is hartelijke en... Het is fijn vertoeven in de B&B Onder Dak. De voorzieningen zijn prima op orde, het ontbijt is verzorgd en op wens aangepast. Het contact met de gastheer en gastvrouw is hartelijke en gastvriendschappelijk.

Ans

Snel gereserveerd

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Vlot B&B's kunnen vinden met prijzen en foto's.
Na reserveringsaanvraag dezelfde avond reactie en vast kunnen leggen.

Astrid

Goede website

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Je kan makkelijk zoeken op datum en filteren. Ik mis echter nog wel iets. Dat je specifiek kan filteren op het aantal kamers per b&b en of er een gemeenschappelijke ruimte aanwezig is. Wij gaan... Je kan makkelijk zoeken op datum en filteren. Ik mis echter nog wel iets. Dat je specifiek kan filteren op het aantal kamers per b&b en of er een gemeenschappelijke ruimte aanwezig is. Wij gaan ieder jaar met 4 koppels een weekendje weg. Ik ga dan op zoek naar een b&b met 4 kamers + gemeenschappelijke ruimte, ik moet dan echter heel goed zoeken en iedere beschrijving lezen, dat neemt veel tijd in beslag.

Helemaal goed

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Bedandbreakfast.NL is een duidelijke website
Geen verbeter punten

Har Peters

Probleemloos!

laagdrempelig en klantvriendelijk

Margreeth

Deze website gebruik ik regelmatig.

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ik vind deze website heel fijn, duidelijk en zonder poespas. Ik heb al heel vaak een bed and breakfast geboekt via deze website, en heb op leuke plekken gelogeerd, en bijzondere mensen ontmoet.

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Beste Margreeth,
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat leuk om te horen dat u zo tevreden bent over de website. Hopelijk vindt u in de toekomst nog meer leuke plekken om te overnachten.
Met...
Beste Margreeth,