Cécile

Uitstekend

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Accommodatie was snel gereserveerd en bevestigd

Christine

Prima ervaringen met BedandBreakfast.nl

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Gebruiksvriendelijk, snel reactie, voldoet aan verwachtingen, fijne ervaringen met boeken via bedandbreakfast.nl

Brenda

Website is wel duidelijk

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

voor het eerst geboekt via website beland breakfast.nl. Ging soepel en vlot. FF doorscrollen voor telefoonnummer van de gastvrouw, om te vragen of er nog plek vrij was, en toen soepeltjes geboekt... voor het eerst geboekt via website beland breakfast.nl. Ging soepel en vlot. FF doorscrollen voor telefoonnummer van de gastvrouw, om te vragen of er nog plek vrij was, en toen soepeltjes geboekt via de site.

Laura de Kubber

Overzichtelijke website

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

De website heeft duidelijke info over elk adres, zoals beschikbare kamers, prijs en contactgegevens. Wel heb ik al twee keer gehad dat ik geen bevestiging kreeg van de gastheer van de boeking. Ik... De website heeft duidelijke info over elk adres, zoals beschikbare kamers, prijs en contactgegevens. Wel heb ik al twee keer gehad dat ik geen bevestiging kreeg van de gastheer van de boeking. Ik weet niet of dit aan de website ligt of de gastheer. Verder prima website!

Fam. van der Kolk

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Overzichtelijke site, uitgebreide informatie en snelle reactie op de reserveringsaanvraag. Ruim aanbod van B&B's. Kortom: Tevreden

Bert

Prettig werkende site

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Op deze site kun je heel goed een B&B zoeken en vinden. Geen booking.com nodig ..

Anoniem.

Prachtige ligging in een verborgen hoek.

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Prima chalet, schoon, ruim. Rijkelijk ontbijt. Jammer dat het terrein zo slecht onderhouden wordt. Hoog gras, bermen en kantjes vol onkruid. Kinderspeelplaatsjes veel onkruid. Zwembad staat vol... Prima chalet, schoon, ruim. Rijkelijk ontbijt. Jammer dat het terrein zo slecht onderhouden wordt. Hoog gras, bermen en kantjes vol onkruid. Kinderspeelplaatsjes veel onkruid. Zwembad staat vol gras, skelters met lekke banden. Wat eerst zo ontzettend gedegen is opgezet, versloert nu. Heel jammer, want de opzet is geweldig.

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Beste gast,
Beste gast,
De review die u geschreven heeft, gaat over een accommodatie. Feedback Company is echter bedoeld om een review te schrijven over onze website zelf. Als u via ons bij een accommodatie overnacht heeft, dan heeft u ook een specifiek reviewverzoek ontvangen over de accommodatie. Momenteel heeft u onze website in het algemeen met een "2" beoordeeld. U mag dit, indien gewenst, natuurlijk altijd aanpassen.
Het team van Bedandbreakfast.nl

Fam.Leertouwer

Uitmuntend

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Hartelijke ontvangst. Prima B&B. Heel smaakvol ingericht met oog voor details. Uitstekende bedden en sanitair. Fantastische tuin en omgeving.

Rene

Gemoedelijk

Cor uit Schiedam

Prima en gebruiksvriendelijke site!

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Hier een b&b gereserveerd en dat verliep heel soepel.