Tanja kokx

Goede site, met mooie B en B's

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Overzichtelijk site, leuke B en B's in alle prijsklassen. Hebben afgelopen jaren al heel veel leuke B en B's gevonden

A. Blommers

Correct

Vlot en duidelijk

Lenneke Netjes

Vlot en makkelijk

Meijer

Fijne website

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Overzichtelijk, goede informatie, makkelijk.

An Hamers

Voor ieder wat wils!

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Al verschillende jaren boek ik een weekje en het is nog nooit tegengevallen. Er is een ruim aanbod aan B&B’s, dus je vind altijd iets naar je zin, of je nu liever iets landelijk wilt of liever iets... Al verschillende jaren boek ik een weekje en het is nog nooit tegengevallen. Er is een ruim aanbod aan B&B’s, dus je vind altijd iets naar je zin, of je nu liever iets landelijk wilt of liever iets in de stad, alles kan. Ik raad iedereen deze website aan.

Sjoerd

Eenvoudig en duidelijk

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Duidelijke site, makkelijk zoeken en boeken.

Inge Ertugrul

Prima website

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Alles werkt goed, mogelijk om te filteren op wat je belangrijk vindt.

Els

Makkelijke site

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

op deze site zoeken naar en bekijken hoe de accommodatie eruit ziet was prettig en niet moeilijk.

X

Voorpret

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Duidelijke site, makkelijk in gebruik, omschrijving van een b&b is duidelijk en klopt altijd.

Smeulders Gerard

Positieve ervaring

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Alles mooi en netjes uitgelegd in de beschrijving. Plaatsaanduiding op de landkaart is zeker een pluspunt. Rechtstreeks verbinding met de b&b eigenaars zelf vind ik persoonlijk ook zeer goed,... Alles mooi en netjes uitgelegd in de beschrijving. Plaatsaanduiding op de landkaart is zeker een pluspunt. Rechtstreeks verbinding met de b&b eigenaars zelf vind ik persoonlijk ook zeer goed, vermits er overleg moest zijn.