Gladys Cools-Tummers

Mooie unieke locaties en accommodaties

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Goed en uitgebreid aanbod van divers b&b accommodaties. Goede prijs/kwaliteit verhouding

W. Jonkers

Duidelijke sitr

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Gemakkelijk om een B&B op te zoeken. Ik gebruik voornamelijk het zoeken op de kaart.

Marie-Theres Sarto

Informationssuche

A. Bartels

Leuke site

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Kan altijd weer iets leuks vinden als we er op uit willen met een overnachting. Het zou gemakkelijker zijn om op de kaart direct het overzicht te hebben wat wel of niet beschikbaar is. Nu is het... Kan altijd weer iets leuks vinden als we er op uit willen met een overnachting. Het zou gemakkelijker zijn om op de kaart direct het overzicht te hebben wat wel of niet beschikbaar is. Nu is het icoontje soms roze en is de accommodatie toch niet beschikbaar, beetje onhandig.

J Klijnsmit

Duidelijk

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Duidelijk, makkelijk te vinden en te gebruiken, goede omschrijving van zowel de B&B alsook de omgeving.

Francien Geertsema

Kan handiger

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Over het algemeen presenteert B&B de info overzichtelijk.
Toch mis ik relevante info voor het maken van een keuze: bv. of de kamer/het appartement deelbare bedden heeft.

Ik was op...
Over het algemeen presenteert B&B de info overzichtelijk.

Ik was op zoek naar overnachtingslocaties voor 2 fietsvriendinnen die allebei een eigen bed willen, en moest soms de meest rare dingen doen om erachter te komen of een bed deelbaar (in 2 bedden) was: doorklikken, foto's bekijken, foto's vergroten enz..

Verder zou ik duidelijk in het overzicht vermelden wat de annuleringskosten zijn.

van de Zandschulp

Onduidelijke sita

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Als je wilt kijken naar prijzen staat het er vaak niet op

Beste heer/mevrouw Van de Zandschulp,
Beste heer/mevrouw Van de Zandschulp,
Hartelijk dank voor het toevoegen van uw feedback. Wat vervelend om te horen dat u de prijzen niet direct heeft kunnen zien. Op het moment dat u een gewenste datum invoert, worden de prijzen getoond. Mochten wij iets voor u kunnen betekenen, dan horen wij dat graag via het contactformulier op Bedandbreakfast.nl!
Team Bedandbreakfast.nl

Marijke Wagt

Zoalseenb&bhoorttezijn

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Genoten van een paar dagen Zeeland en een verblijf in een leuk, B&B. Gastvrij en alles wat je nodig hebt is er...geen minpunten.

Fietsers

Jammer dat recenties soms worden verwijderd

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Mijn recentie werd direct geplaatst maar een paar dagen later bleek hij verwijderd. Ik ben daar niet over geinformeerd. Jammer dat ongewenste recenties worden verwijderd. Hiermee is de site minder... Mijn recentie werd direct geplaatst maar een paar dagen later bleek hij verwijderd. Ik ben daar niet over geinformeerd. Jammer dat ongewenste recenties worden verwijderd. Hiermee is de site minder betrouwbaar en minder objectief. Erg jammer.

Beste Fietsers,
Beste Fietsers,
Hartelijk dank voor uw feedback. Onze reviews worden getoetst aan bepaalde voorwaarden, wanneer er een review daar niet aan voldoet, kan hij mogelijk verwijderd worden. Deze voorwaarden zijn opgesteld om de website zo betrouwbaar mogelijk te houden.
Wij kijken graag met u mee wat de reden is geweest waarom uw review verwijderd is. Wilt u aan ons laten weten via het contactformulier op Bedandbreakfast.nl bij welke B&B u overnacht heeft?
Alvast bedankt!
Team Bedandbreakfast.nl

Jenny louman

Niks gehoord

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Na reservering zaterdag heb ik nog niks vernomen. Ik heb gebeld en gemaild. Helaas, geen contact

Beste mevrouw Louman,
Beste mevrouw Louman,
Bedankt voor uw feedback. Wat vervelend dat u nog geen reactie op uw reserveringsaanvraag gehad heeft. Normaliter kunt u deze binnen 24u verwachten. Wij willen graag voor u uitzoeken wat er misgegaan is en zorgen voor duidelijkheid rondom uw reserveringsaanvraag. Wilt u daarom via het contactformulier op Bedandbreakfast.nl aan ons doorgeven bij welke B&B u een reserveringsaanvraag gedaan heeft? Wij zullen dan contact opnemen met de eigenaar van deze accommodatie.
Het team van Bedandbreakfast.nl