Pommerel

Veel resultaten, weinig opties

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Wilde een b&b of hotelkamer boeken voor 4 nachten ivm Castlefest. De site gaf een hele lijst aan resultaten, maar uiteindelijk waren er maar bar weinig opties over. Al met al nogal teleurstellend.... Wilde een b&b of hotelkamer boeken voor 4 nachten ivm Castlefest. De site gaf een hele lijst aan resultaten, maar uiteindelijk waren er maar bar weinig opties over. Al met al nogal teleurstellend. Je toest aankomst- en vertrekdatum in dus je verwacht dat er wel een betrouwbare lijst volgt.
Ben meer dan 24 uur zoet geweest met zoeken...

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Beste heer/mevrouw Pommerel,
Beste heer/mevrouw Pommerel,
Bedankt voor het toevoegen van uw feedback. Wat jammer dat u een aantal keer te horen heeft gekregen dat u toch niet bij de betreffende accommodaties terecht kon. Klaarblijkelijk hebben deze B&B's hun beschikbaarheidskalender niet goed geüpdatet. Anders had u vooraf al geweten dat u hier helaas niet meer kon overnachten op de gewenste data.
Kunt u ons via het contactformulier laten weten bij welke B&B's u deze ervaring heeft gehad? Dan kunnen wij de eigenaren erop aanspreken. Alvast vriendelijk bedankt en hopelijk tot een volgende keer op Bedandbreakfast.nl!
Alvast hartelijk bedankt.
Het team van Bedandbreakfast.nl

n.v.t.

Vol geboekt.

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Op de site is het mogelijk om op een gewenste datum te reserveren. Maar binnen 24-uur wel reactie dat kamers al geboekt zijn. Prettiger zou zijn dat een boeking niet mogelijk is op data die niet... Op de site is het mogelijk om op een gewenste datum te reserveren. Maar binnen 24-uur wel reactie dat kamers al geboekt zijn. Prettiger zou zijn dat een boeking niet mogelijk is op data die niet meer beschikbaar zijn.

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Beste n.v.t.,
Beste n.v.t.,
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat jammer dat u toch niet terecht bleek te kunnen bij de betreffende bed & breakfast. De B&B-eigenaar heeft blijkbaar zijn beschikbaarheidskalender niet goed up-to-date gehouden. We begrijpen dat dit erg vervelend is, dit bemoeilijkt het reserveren natuurlijk ontzettend. Wij willen hierover graag contact opnemen met de betreffende B&B-eigenaar om hem dit uit te leggen en hem hierop aan te spreken. Wilt u daarom via het contactformulier op onze website nog aan ons doorgeven bij welke B&B u deze ervaring gehad heeft?
Alvast hartelijk bedankt.
Het team van Bedandbreakfast.nl\

Michaela Vitzthum

Sehr schnelles Feedback bei Reservierungsanfrage; sehr gutes übersichtliches Interface der Website - finde ich extrem ansprechend; gute Formulierungen der angebotenen B&Bs in NL

Marcel Heemels

Prima werkende site!

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Alle informatie meteen kunnen vinden wat ik zocht, snel en makkelijk. Site werkte goed op mijn mobiel. De vakantie was binnen de kortste keren geboekt!

Juul

Gebruiksvriendelijke website

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

De website werkt prettig en is erg overzichtelijk.

Günter

Schnelle Reaktion auf die Anfrage(n), die Buchung anschließend war auch ohne Probleme

C.voorsluijs

Betrouwbaar

Altijd een goed gevoel..

Roelien

Duidelijke website

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Eenvoudig boeken, snelle reactie. Beschikbaarheid gelijk zichtbaar. Prima website!

G. Post

Duidelijk

Makkelijk in gebruik

Koos

Makkelijk

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Heel erg makkelijk om een b&b te vinden in de regio waar je heen wilt. Vooral de recensies zijn waardevol om je keuze te maken