Ingrid

Handige site

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Een handige manier om snel te checken of een accommodatie nog vrij is. Gebruiksvriendelijk.

Karin Wolbers

Nieuweling

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Dit is het eerste jaar dat ik werk met de BenB app, en moet zeggen het bevalt me uitstekend.

B&B Lekkerkerk

Inschrijven lukte niet ditect

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ik heb mijn B&B bij jullie op zondag morgen ingeschreven. Het duurde tot vanmorgen voor ik mezelf op de site kon ‘vinden’

Andrea Boer

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Als je iets specifieks zoekt heb je het zo gevonden hier!

Wim

Vlotte afhandeling. Snelle reservering. Niks mis mee

Ozzie Bruijne

Erg lastig boeken

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

De meerderheid van de aangeboden accommodaties blijkt na de reserveringsaanvraag toch bezet te zijn. Heel frustrerend, het boeken van een overnachting is een heel tijdrovend en vervelend klusje via... De meerderheid van de aangeboden accommodaties blijkt na de reserveringsaanvraag toch bezet te zijn. Heel frustrerend, het boeken van een overnachting is een heel tijdrovend en vervelend klusje via deze website. De reactie van B&B dat de meeste aanbieders de beschikbaarheid wel bijhouden zie ik niet terug bij het boeken, mijn ervaring is omgekeerd, de meeste zijn toch niet beschikbaar.

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Beste Ozzie,
Beste Ozzie,
Bedankt voor het toevoegen van uw feedback. Wat jammer dat u mogelijk meerdere keren te horen heeft gekregen dat u toch niet bij de betreffende accommodaties terecht kon. Klaarblijkelijk hebben deze B&B's hun beschikbaarheidskalender niet goed geüpdatet. Anders had u vooraf al geweten dat u hier helaas niet meer kon overnachten op de gewenste data.
Kunt u ons via het contactformulier laten weten bij welke B&B's u deze ervaring heeft gehad? Dan kunnen wij de eigenaren erop aanspreken. Alvast vriendelijk bedankt en hopelijk tot een volgende keer op Bedandbreakfast.nl!
Het team van Bedandbreakfast.nl

Domaine Haute Bruyere

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Wij werden vriendelijk te woord gestaan en geholpen

Radj

Fantastisch- Subliem

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Warme ontvangst. Zowel gast vrouw als Gast heer - zorgen voor een subliem vakantie gevoel. Kamer - badkamer -bedden ambiance Subliem. Verzorging van Ontbijt zeer verzorgt netjes en Top.... Warme ontvangst. Zowel gast vrouw als Gast heer - zorgen voor een subliem vakantie gevoel. Kamer - badkamer -bedden ambiance Subliem. Verzorging van Ontbijt zeer verzorgt netjes en Top. Gastheer als gastvrouw voelen haar fijn wat de bezoekers nodig hebben en een ultieme vakantie ervaring. Rust en hospitality en prachtige Tuin en landschap. Een en al rust en genieten van de omgeving. B&B van hoog kwaliteit - Hygiene top. Twee geweldige mensen vol passie hun B&B verzorgen en gasten fijn een geweldige tijd geven.