Corrie Kreft

Duidelijke website

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Website is duidelijk en overzichtelijk. Kon alles vinden wat ik wilde. Kosten ook duidelijk en helder.

Gerard Smith

Makkelijk B&B zoeken

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Makkelijke website om eerlijke b&b’s te zoeken in een bepaalde stad of provincie. Zou wel wat meer filter mogelijkheden willen hebben zoals zoeken op kaart. En bijvoorbeeld op bed soort, 1 of 2... Makkelijke website om eerlijke b&b’s te zoeken in een bepaalde stad of provincie. Zou wel wat meer filter mogelijkheden willen hebben zoals zoeken op kaart. En bijvoorbeeld op bed soort, 1 of 2 persoon en wellicht op boxspring etc. Verder werkt alles heel snel en ik merk dat de b&b eigenaren ook erg te spreken zijn.

J. v. Zanten

zoektocht naar een overnachting

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Lijkt wel of er meerdere aanbieders zijn met deze naam. Heb uiteindelijk wat gevonden na lang zoeken.
Wij wilden naar Friesland. Zijn wat datum betreft zeer flexibel, maar er moet een datum ingevuld worden.
Ik zou juist alle adressen per regio eerst willen zien en dan een keuze maken.
Datum kan ik dan aanpassen.
Vindt de prijzen relatief hoog, zeker als je ook sanitair moet delen.
We maken er alleen gebruik van als we geen vakantiewoning of hotel in de omgeving kunnen boeken.

Geen naam

Mislukte booking

Raar

Beste heer/mevrouw,
Beste heer/mevrouw,
Bedankt dat u de moeite genomen heeft om een feedback achter te laten. Het is ons helaas niet duidelijk wat er mis is gegaan, waardoor u deze ervaring gehad heeft. Wilt u daarom via het contactformulier op Bedandbreakfast.nl dit aan ons toelichten?
Team Bedandbreakfast.nl

Geen actuele informatie beschikbaarheid

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Vervelend dat je niet direct kunt boeken maar moet wachten op een bevestiging van de b en b houder. Helemaal als na een halve dag blijkt dat de gewenste periode niet beschikbaar blijkt te zijn.

Beste Anoniem,
Beste Anoniem,
Bedankt voor uw feedback. Wat vervelend dat het zolang geduurd heeft voordat u een reactie ontving op uw reserveringsaanvraag en daarna te horen kreeg dat de gewenste periode niet beschikbaar blijkt te zijn. De B&B-eigenaar heeft blijkbaar zijn beschikbaarheidskalender niet goed up-to-date gehouden. We begrijpen dat dit erg vervelend is, dit bemoeilijkt het reserveren natuurlijk ontzettend.
We begrijpen dat dit erg frustrerend moet zijn. Daarom stimuleren wij B&B-eigenaren echter op allerlei manieren om aanvragen in ieder geval binnen 24u te beantwoorden. Wilt u via het contactformulier op Bedandbreakfast.nl aan ons doorgeven bij welke B&B u deze ervaring gehad heeft? Dan kunnen wij hierover contact opnemen met de B&B-eigenaar om hem/haar hierop aan te spreken.
Onze excuses voor het ongemak.

Hv

Veel beschikbaarheid klopt niet

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Deze week met 3 b&b contact gehad die na contact toch niet beschikbaar waren.

Beste Hv,
Beste Hv,
Bedankt voor het toevoegen van uw feedback. Wat jammer dat u 3 keer te horen heeft gekregen dat u toch niet bij de betreffende accommodaties terecht kon. Klaarblijkelijk hebben deze B&B's hun beschikbaarheidskalender niet goed geüpdatet. Anders had u vooraf al geweten dat u hier helaas niet meer kon overnachten op de gewenste data.
Kunt u ons via het contactformulier laten weten bij welke B&B's u deze ervaring heeft gehad? Dan kunnen wij de eigenaren erop aanspreken. Alvast vriendelijk bedankt en hopelijk tot een volgende keer op Bedandbreakfast.nl!

N.J.M van den Bosch

Voldoende

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

De informatie klopte niet helemaal. Ik maakte een reservering voor een kamer met ontbijt, bleek dat ik toch moest bijbetalen voor het ontbijt

Beste heer/mevrouw Van den Bosch
Beste heer/mevrouw Van den Bosch
Bedankt voor uw feedback. Fijn dat u de moeite genomen heeft ons hiervan op de hoogte te stellen. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat de prijsinformatie van een B&B onjuist is. Een B&B-eigenaar dient te allen tijde juiste prijsinformatie te geven op zijn presentatiepagina. B&B-eigenaren hebben ook de mogelijkheid om afwijkende prijzen in te voeren voor data, periodes of seizoenen. Wij vinden deze situatie daarom erg kwalijk en willen hierover graag contact opnemen met de B&B-eigenaar. Wilt u de naam van de betreffende accommodatie daarom nog aan ons doorgeven via het contactformulier op onze website?
Alvast bedankt en onze excuses voor dit ongemak.

Brigitte

Jammer

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ik wil graag iets boeken. Als je naar de kaart kijkt zie je dat de grijze bezet zijn en de roze vrij. Maar heel veel roze staan op reserveringsaanvraag. Na 2x afgewezen te zijn omdat al geboekt was... Ik wil graag iets boeken. Als je naar de kaart kijkt zie je dat de grijze bezet zijn en de roze vrij. Maar heel veel roze staan op reserveringsaanvraag. Na 2x afgewezen te zijn omdat al geboekt was ben ik er mee gestopt. Zou fijn zijn als je echt alleen alles ziet wat echt vrij is

Beste Brigitte,
Beste Brigitte,
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat jammer dat u toch niet terecht bleek te kunnen bij de betreffende bed & breakfasts. De B&B-eigenaren hebben blijkbaar hun beschikbaarheidskalender niet goed up-to-date gehouden. We begrijpen dat dit erg vervelend is, dit bemoeilijkt het reserveren natuurlijk ontzettend. Wij willen hierover graag contact opnemen met de betreffende B&B-eigenaren om hun dit uit te leggen en hierop aan te spreken. Wilt u daarom via het contactformulier op onze website nog aan ons doorgeven bij welke B&B u deze ervaring gehad heeft?

Etman

Geen actuele informatie over beschikbaarheid van kamers

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Meerdere accomodaties reservering gevraagd omdat ze plaats zouden hebben,
Helaas ook evenveel hadden geen plaats meer!

Beste meneer/mevrouw Etman,
Beste meneer/mevrouw Etman,
Bedankt voor het toevoegen van uw feedback. Wat jammer dat u een aantal keer te horen heeft gekregen dat u toch niet bij de betreffende accommodaties terecht kon. Klaarblijkelijk hebben deze B&B's hun beschikbaarheidskalender niet goed geüpdatet. Anders had u vooraf al geweten dat u hier helaas niet meer kon overnachten op de gewenste data.

Onder de kappe

Onder de Kappe

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Schandalig omgegaan met onze reservering door mevrouw Kasteel, dan wel dan weer niet beschikbare data. Dan aangepaste data overeenkomen. En dan toch weer zeggen dat die niet beschikbaar zijn.

Beste Onder de kappe,
Beste Onder de kappe,
Bedankt voor het toevoegen van uw feedback. Wat jammer dat u een aantal keer te horen heeft gekregen dat u toch niet bij de betreffende accommodatie terecht kon. Klaarblijkelijk heeft deze B&B hun beschikbaarheidskalender niet goed geüpdatet. Anders had u vooraf al geweten dat u hier helaas niet meer kon overnachten op de gewenste data.
Dit vinden wij een erg kwalijke zaak. Kunt u ons daarom via het contactformulier laten weten bij welke B&B u deze ervaring heeft gehad? Dan kunnen wij de eigenaar erop aanspreken.