M3

Eerst welkom, dan geen plek

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

We kregen eerst een zeer beknopte welkom e-mail met daarin eigenlijk alleen de bevestiging dat onze dieet wensen geen probleem waren. Toen ik daarop om meer informatie vroeg, kregen we te horen dat... We kregen eerst een zeer beknopte welkom e-mail met daarin eigenlijk alleen de bevestiging dat onze dieet wensen geen probleem waren. Toen ik daarop om meer informatie vroeg, kregen we te horen dat er geen plek was.

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Beste M3,
Beste M3,
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat jammer dat u toch niet terecht bleek te kunnen bij de betreffende bed & breakfast, nadat u een beknopte bevestiging van dieetwensen heeft gekregen. We begrijpen dat dit erg vervelend is en willen hierover graag contact opnemen met de betreffende B&B-eigenaar om hem dit uit te leggen en hem hierop aan te spreken. Wilt u daarom via het contactformulier op onze website nog aan ons doorgeven bij welke B&B u deze ervaring gehad heeft?
Alvast hartelijk bedankt.
Het team van Bedandbreakfast.nl

Patrick Reijnders

Topsite

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Gemakkelijk om een weekendje weg te boeken. Informatie is compleet, de organisatie erachter betrouwbaar en behulpzaam indien nodig. Je kunt eenvoudig een mooi verblijf vinden en vervolgens direct... Gemakkelijk om een weekendje weg te boeken. Informatie is compleet, de organisatie erachter betrouwbaar en behulpzaam indien nodig. Je kunt eenvoudig een mooi verblijf vinden en vervolgens direct met de B&B eigenaar afhandelen, wat de boeking erg persoonlijk maakt. Door de foto's weet je meteen wat voor een verblijf je boekt.

Es

Duidelijk

AT Bewindvoering

Heerlijk!

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Rustige omgeving, heerlijk ontbijt.

Wim Schuurmans

Super App

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Het werkt eenvoudig en je krijgt wat beloofd wordt.
Echt heel tevreden

Leonie

Zeer makkelijk en overzichtelijk in gebruik.

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Fijne heldere, overzichtelijke site.

Frans Heesters

Duidelijk en voldoet aan verwachting

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Zeer duidelijk. Eenvoudig zoeken. Info over adressen klopt altijd. Probeer al jaren niks anders.

Conny

Prima website!

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Snel en fijn dat je kan filteren op voorkeuren

Y Van Gerwen

Heldere site

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Duidelijk verhaal en snelle reactie

fotowolfgang.nl

Helemaal goud

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

ter verbetering van deze website?, Als er een B&B gestopt is dat wel zo snel mogelijk op de site komt te staan dan grijp ik niet mis.

voor de rest vind ik het een goede website. 10+