E. Tolsma

In- en uitchecktijden toevoegen

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Overzichtelijk en prima zoekfunctie. Bij de geboekte B&B stond niets over in-en uitchecktijden. Wellicht goed om dit als verplicht onderdeel toe te voegen.

Fidder

Zoek en je vind!

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

prima site om gericht te zoeken naar het juiste type B&B wat past bij de activiteit, vakantie en/of beleving. nooit teleurgesteld.

Jacomine van Dijk

Behulpzaam

J. Faas

Snelle en overzichtelijke website

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

op zoek naar een b&b merkte ik een ruime keus op de website, die prima informatie gaf over betreffende b&b's, en die snel en overzichtelijk aangaf of er bezetting was of niet.

Wiebe

Ongedwongen op zolder

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

We worden heel vriendelijk ontvangen en krijgen onze kamer toegewezen. Deze zolderkamer is van alle basiszaken voorzien. Ramen (grote) die open kunnen en de kamer lekker fris houden. Een eenvoudig... We worden heel vriendelijk ontvangen en krijgen onze kamer toegewezen. Deze zolderkamer is van alle basiszaken voorzien. Ramen (grote) die open kunnen en de kamer lekker fris houden. Een eenvoudig toilet en badkamer en lekkere bedden.

Ook het ontbijt is lekker basis en met veel vriendelijkheid opgediend. Aanrader voor niet per sé 4 sterren wil hebben.

Pastory

Reservering Pastory

Prima!

Jacqueline

Prima website

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

We boeken al een aantal jaren via deze website, altijd duidelijk en snelle , makkelijke reserveringen.
De b &b' s waar we verbleven waren stuk voor stuk prima.

Veldman

Super

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Zeer gastvrij, mooie kamer, goed ontbijt