Dans L'Otello

Perfect

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Duidelijke foto's met eerlijke prijzen. Goede contacten met de Host. Mooie site om te snuffelen naar een nachtje (of meer ) weg in Nederland.

Maggie

B&B Delft en omgeving

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Prima site duidelijk en uitgebreide informatie over de B&B

Jeroen

Heerlijk landelijk

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Vriendelijk, schoon en lekker!

Mi

Feedback B&B site

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

De site is heel duidelijk en makkelijk

René

Beste Bed en Breakfast site

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ik gebruik altijd deze site om een Bed en Breakfast te vinden. Beste aanbod. Alleen jammer dat beschikbaarheid niet altijd up-to-date is. Al een paar keer meegemaakt dat na reserverings aanvraag een... Ik gebruik altijd deze site om een Bed en Breakfast te vinden. Beste aanbod. Alleen jammer dat beschikbaarheid niet altijd up-to-date is. Al een paar keer meegemaakt dat na reserverings aanvraag een afwijzing kwam.

Rineke

Fijne site

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Fijne site. Veel b&b's, goed kunnen vergelijken. Vooral fijn was het filter.

Ronald sterk

Lekker overzichtelijk

Makkelijk in gebruik

Emmy

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Goed website om te inventariseren wat er wanneer en waar beschikbaar is. Sommige aanbieders zouden gestimuleerd kunnen worden om duidelijkere informatie over hun accommodatie aan te geven, vaak lees... Goed website om te inventariseren wat er wanneer en waar beschikbaar is. Sommige aanbieders zouden gestimuleerd kunnen worden om duidelijkere informatie over hun accommodatie aan te geven, vaak lees ik in reviews nog relevante informatie, die mij goed lijkt om ook door de verhuurder te laten vermelden. De B&B's die wij benaderden reageerden snel en duidelijk. prima.

Esther de Ru

Een pracht plek midden in de natuur en vlak bij een dorpskern

Goed ++

A. Rouland

Overzichtelijk

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ik kwam op zoek naar een leuke vakantie, toevallig bij www.bedandbreakfast.nl, terecht. Daar zie je een mooi, overzichtelijk assortiment aan B&B's.
Ik heb diverse B&B's een reserveringsaanvraag...
Ik heb diverse B&B's een reserveringsaanvraag ingevuld. Van 1 B&b, de Zevende Hemel, heb ik helaas helemaal geen reactie gekregen.
Maar inmiddels heb ik een mooie B&b in Zoutelande gevonden. En inmiddels ook geboekt.
Laat de zomer maar beginnen.....