Marina vercauter

Fijne site

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Wij kunnen alles vinden wat we in gedachte hebben

J. Willems

Naar verwachting

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

B&B op tv gezien. Hun site verwees voor beschikbaarheid door naar deze organisatie. Snelle check, soepele boeking en directe terugkoppeling. B&B-eigenaar reageerde binnen 1 kwartie. En daarmee was... B&B op tv gezien. Hun site verwees voor beschikbaarheid door naar deze organisatie. Snelle check, soepele boeking en directe terugkoppeling. B&B-eigenaar reageerde binnen 1 kwartie. En daarmee was het proces binnen 'een-vloek-en-een-zucht' afgerond.
Prima dus!

Inge Burgman

Klantvriendelijke site

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Op plaats een B&B gevonden, veel opties. Met goede info.

Ko Otte

Makkelijk zoeken en boeken

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Eenvoudig zoeken op beschikbare data van een b&b waarbij niet alleen mogelijkheden in de gekozen plaats opdoemen maar ook alternatieven in de buurt.

Marcel Klok

(On) duidelijk

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

De pagina is makkelijk en toegankelijk. Als je een plaats intypt krijg je snel een overzicht van de B&B die er in de omgeving zijn. Hoever de B&B verwijderd ligt van de zoekplaats. Maar daarnaast... De pagina is makkelijk en toegankelijk. Als je een plaats intypt krijg je snel een overzicht van de B&B die er in de omgeving zijn. Hoever de B&B verwijderd ligt van de zoekplaats. Maar daarnaast heb ik ook de ervaring dat de site aangeeft dat er geen plekken beschikbaar zijn, toch blijkt dat alle kamers nog vrij zijn. Daarom aan de ene kant een duidelijke en makkelijk toegankelijke site aan de andere kant soms onduidelijk.

Peelen

De stapper velden

Snel geregeld?

Sijtze de Bruine

Gemak dient de mens

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Dit is de enige site waarop ik kijk wanneer ik op zoek ben naar een B&B. Tot nu toe slaag ik altijd. En de contacten met de eigenaren verlopen altijd vlekkeloos en snel!

Diana Van der Haar

Gemakkelijk zoeken

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Het is fijn om via bed en breakfast te zoeken en te boeken! Je krijgt direct een mail dat de verhuurder contact opneemt. Verder is de website fijn overzichtelijk.

Brandt

Prima website met duidelijke en mooie foto,s .En vooral ook op ware grote.

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Voor mij geen verbeterpunten. ga zo door.ik blijf er zeker gebruik van maken.Steeds dik tevreden over de b&b,s die jullie aanbieden.

A. Porsius

Duidelijke website

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Duidelijke website, goed overzicht van alle b&b's. Filtert goed op regio. Prima website.