H Rombout

Effe lekker weg.

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Dit B B is aanbevolen door familie die in oost Souburg woond.
had zeer goede ervaring bij dit B B.

Pieper

Top!

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Duidelijke website, filters werken prima, snel reactie!

Simone

Beschikbaarheid klopt niet

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

We hebben in goede overweging een b&b uitgezocht. Deze hebben we uiteindelijk ook geboekt, maar vervolgens een mail ontvangen dat ze al vol zaten. Dit klopt niet met wat er op de website staat dus... We hebben in goede overweging een b&b uitgezocht. Deze hebben we uiteindelijk ook geboekt, maar vervolgens een mail ontvangen dat ze al vol zaten. Dit klopt niet met wat er op de website staat dus we konden weer opnieuw beginnen.

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Beste Simone,
Beste Simone,
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat jammer dat u toch niet terecht bleek te kunnen bij de betreffende bed & breakfast. De B&B-eigenaar heeft blijkbaar zijn beschikbaarheidskalender niet goed up-to-date gehouden. We begrijpen dat dit erg vervelend is, dit bemoeilijkt het reserveren natuurlijk ontzettend. Wij willen hierover graag contact opnemen met de betreffende B&B-eigenaar om hem dit uit te leggen en hem hierop aan te spreken. Wilt u daarom via het contactformulier op onze website nog aan ons doorgeven bij welke B&B u deze ervaring gehad heeft?
Alvast hartelijk bedankt.
Het team van Bedandbreakfast.nl

Daniël

Toeristenbelasting zou inbegrepen zijn in de prijs, maar was het niet

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Op de website stond duidelijk dat de toeristenbelasting inbegrepen was. Toen ik echter ging betalen, bleek die toch bovenop de prijs te komen.

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Beste Daniël
Beste Daniël
Bedankt voor uw feedback. Fijn dat u de moeite genomen heeft ons hiervan op de hoogte te stellen. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat de prijsinformatie van een B&B onjuist is. Een B&B-eigenaar dient ten allen tijde juiste prijsinformatie te geven op zijn presentatiepagina. Wij vinden deze situatie daarom erg kwalijk en willen hierover graag contact opnemen met de B&B-eigenaar. Wilt u de naam van de betreffende accommodatie daarom nog aan ons doorgeven via het contactformulier op onze website?
Alvast bedankt en onze excuses voor dit ongemak.
Het team van Bedandbreakfast.nl

Bianca Schipper

Fijne en overzichtelijke site

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Zeer prettige site, mooi overzichtelijk
Duidelijke foto’s.

S. van den Akker

Fijne site voor kleinschalige, aantrekkelijke accommodaties!

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Makkelijk zoeken, ook in kleine straal rond gewenste locatie, goede info en foto's

Angelique

Uitnodigend

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Toegankelijk, makkelijk zoeken, heldere omschrijvingen B&B's, makkelijke communicatie en 'koppeling' naar eigenaren B&B's

Kagie

Handig

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Al diverse keren een B&B geboekt via deze website, werkt prima. Is overzichtelijk en handig in gebruik.

Appie Sanderse

Goede en makkelijke site

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Heb zeer goede ervaringen met deze site.
Op deze manier al bij verschillende bed en breakfast locaties geweest.
Zeer aan te raden.

Geen particulier

Snel en handig

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Duidelijke en prima afwerking van de reservering.