Ilse Verhoef

Overzichtelijke pagina

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ik ben erg blij met deze pagina. Het oogt rustig, er zijn veel zoekfilters en alles is overzichtelijk. Via deze weg al heel veel leuke plekjes bezocht. Dank je wel!

José

Fijne site met mooie B & B 's

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ik heb al meerdere keren een verblijf via bedandbreakfast.nl geboekt. Het zijn fijne B&B's, op mooie locaties waarbij de informatie goed is en in de praktijk ook klopt.

Ritske

Heerlijk er even uit.

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

We hebben nog geen ervaring opgedaan,, dat gaat in augustus gebeuren,, maar tot zover is alles keurig geregeld,, mooie website,, we hebben er veel zin in om in de pipowagen te relaxen, lekker... We hebben nog geen ervaring opgedaan,, dat gaat in augustus gebeuren,, maar tot zover is alles keurig geregeld,, mooie website,, we hebben er veel zin in om in de pipowagen te relaxen, lekker ontbijt,,en genieten van alles om ons heen.

Groetjes

An

Handige site om alle B & B ‘s te vinden

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ik dacht dat ik al boekte, maar moest het vervolgens toch nog bevestigen. Aangezien het er een stuk of 10 waren in mijn geval, vond ik dat een beetje een nadeel

Koeleman

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Makkelijk en snel reactie op eenreservering

M vd Velden

Fijne site

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Fijne en overzichtelijke site. Goede zoekfuncties en hele leuke B&B's, lastig kiezen ;-)

Angelique tilburgs

Alsof we een week weg zijn geweest

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Hartelijk ontvangen in de B&B Geranio. Fijne inchecktijd vanaf 18.00 uur 's avonds. De B&B was bij mensen in huis op de bovenverdieping maar helemaal geen hinder van ondervonden.
Gastvrije...
Gastvrije mensen om gemakkelijk een gesprek mee te beginnen.
Rustige buurt, supermarkt om de hoek.
Goed en lekker gevarieerd ontbijt.
Gemakkelijk te vinden via bedenbreakfast.nl

M. van Baar

Tevreden

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

De BenB's zijn goed te vinden en worden goed beschreven. Fijn dat er een filtermenu is om de gewenste BenB te vinden.
Het zou helemaal top zijn als je van de gevonden BenB's een favorieten...
Het zou helemaal top zijn als je van de gevonden BenB's een favorieten lijstje kan maken door deze 'aan te vinken'.

Marten

Te mooi om waar te zijn

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

ik kon wel reserveren, maar kreeg van de B&B bericht dat het al bezet was.

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Beste Marten,
Beste Marten,
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat jammer dat u toch niet terecht bleek te kunnen bij de betreffende bed & breakfast. De B&B-eigenaar heeft blijkbaar zijn beschikbaarheidskalender niet goed up-to-date gehouden. We begrijpen dat dit erg vervelend is, dit bemoeilijkt het reserveren natuurlijk ontzettend. Wij willen hierover graag contact opnemen met de betreffende B&B-eigenaar om hem dit uit te leggen en hem hierop aan te spreken. Wilt u daarom via het contactformulier op onze website nog aan ons doorgeven bij welke B&B u deze ervaring gehad heeft?
Alvast hartelijk bedankt.
Het team van Bedandbreakfast.nl

Aad

Overnachten in Zuidlaren

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Een hele mooie Bed & Breakfast, schoon en aan alles gedacht. Tot een badjas aan toe. Erik runt dit al 17 jaar en zo te horen met veel passie