Annabel de Zwart

Fijne site!

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Via de website een leuke B&B gevonden in friesland. Via de website een mooi overzicht gekregen van mogelijke adressen. Fijn!

Alain Van Kerckhove

Top

Tevreden verlening diensten

Aad Parlevliet

Beoordeling Web site

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Het is volgens mij goed geregeld, maar hadden het idee dat wij direct contact met jullie zouden hebben, maar door een derde het e-mail te regelen gaf het ons een gevoel dat we niet direct contact... Het is volgens mij goed geregeld, maar hadden het idee dat wij direct contact met jullie zouden hebben, maar door een derde het e-mail te regelen gaf het ons een gevoel dat we niet direct contact met jullie kregen. Misschien een suggestie om dit anders te regelen.

albert

snel contact

Wintjes

Goed en betrouwbaar

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Overzichtelijk, goede en juiste informatie. In de ict zou ik naar een direkte beschikbaarheid platform willen voor elke benb.

B&B ALLINGASTATE

Website beoordeling.

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

prima site, duidelijk en overzichtelijk.
bevat genoeg informatie, en goede foto,s. ook leuk is de persoonlijke benadering als de boeking geplaatst is, warm en gastvrij.
mischien wel een...
prima site, duidelijk en overzichtelijk.
mischien wel een aanrader om al eerder aan te geven dat jacuzzi gebruikt kan worden tegen betaling, en niet pas na de reservering, het doet voorkomen op de site dat het er gewoon bij in zit.
verder prima opgezet, en leuk omschreven.
groet yvonne van westerhoven.

beerze brouwerijhotel

Feedback

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

wij merken als B&B weinig toegevoegde waarde ondanks het feit dat wij de boekingsmodule op de site geïntegreerd hebben. De gasten boeken veel vaker via andere aanbieders. Bovendien kunnen ze dan... wij merken als B&B weinig toegevoegde waarde ondanks het feit dat wij de boekingsmodule op de site geïntegreerd hebben. De gasten boeken veel vaker via andere aanbieders. Bovendien kunnen ze dan direct weten of een kamer beschikbaar en geboekt is, en dat werkt via jullie site niet.

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Beste B&B-eigenaar,
Beste B&B-eigenaar,
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat jammer dat u heeft ervaren dat onze website weinig toegevoegde waarde heeft. Gasten kunnen wel degelijk op beschikbaarheid zoeken, mits de kalender door de eigenaar goed is bijgehouden. Mochten wij u hierbij kunnen ondersteunen, laat het ons weten via het contactformulier op onze website.
Alvast hartelijk bedankt.
Team Bedandbreakfast.nl

FranskeG

Overnachting zoeken

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Het was heel makkelijk om te zoeken . Helaas was de B&B die we wilden gebruiken alleen per 3 nachten te boeken. Het ging om B&B B&B Orchidee en wel om te verblijven van 2 tot 4 Juli. Ikzelf had dan... Het was heel makkelijk om te zoeken . Helaas was de B&B die we wilden gebruiken alleen per 3 nachten te boeken. Het ging om B&B B&B Orchidee en wel om te verblijven van 2 tot 4 Juli. Ikzelf had dan gedacht van dat hebben we weer binnen maar helaas ...........

Jac

Gebruiksvriendelijk

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Het kost weinig moeite om verschillende locaties te vergelijken. Gebruiksvriendelijke site!

Aukje

duidelijk overzichtelijk