Barbara Van Bree

Duidelijk en overzichtelijk

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Het gebruik van deze website is heel duidelijk en overzichtelijk

Jac van Gerwen

Perfecte site.

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ik heb nu weer via deze website naar b & b 's gekeken en wederom is het gelukt om een b&b op maat te reserveren. Deze website is dus voor ons een garantie op een vertrouwde boeking bij een prima... Ik heb nu weer via deze website naar b & b 's gekeken en wederom is het gelukt om een b&b op maat te reserveren. Deze website is dus voor ons een garantie op een vertrouwde boeking bij een prima locatie!

Leo

Makkelijk zoeken, snel genieten

Handig, toegankelijk,

Mieke / taramisuetravels

Toeval

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Op de site van Pieterpad.nl zag ik een accommodatie staan waar ik op geklikt heb. De accommodatie beviel mij en ik heb gereserveerd. Pas daarna bleek het (voor mij althans) via beadandbreakfast.nl... Op de site van Pieterpad.nl zag ik een accommodatie staan waar ik op geklikt heb. De accommodatie beviel mij en ik heb gereserveerd. Pas daarna bleek het (voor mij althans) via beadandbreakfast.nl te zijn gegaan. Prima natuurlijk maar was mij dus niet eerder opgevallen.

Van Der Bij

Heel gemakkelijk

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ik had eerst gekeken op booking.com daar hadden we creditcard nodig voor de boeking voor dezelfde b&b. Deze hebben we niet. Dus konden niet verder. Via jullie site en toen was het zomaar geregeld.... Ik had eerst gekeken op booking.com daar hadden we creditcard nodig voor de boeking voor dezelfde b&b. Deze hebben we niet. Dus konden niet verder. Via jullie site en toen was het zomaar geregeld. Super goed geregeld.

Coort

Fijne site

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Overzichtelijke website met vele leuke en mooie B&B's

Jaap van de schraaf

Goede en overzichtelijke website

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Snelle reactie op gemaakte keuze

Hub Ghielen

Gemak

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Als je op zoek bent naar een b & b, dan kom je op internet terecht in een wirwar van aanbiedingen, zowel van particulieren alsook grotere aanbieders en bemiddelaars. Toen ik eenmaal jullie site... Als je op zoek bent naar een b & b, dan kom je op internet terecht in een wirwar van aanbiedingen, zowel van particulieren alsook grotere aanbieders en bemiddelaars. Toen ik eenmaal jullie site ontdekt had werd het een stuk makkelijker.
Ik klikte bedandbreakfast.nl in met daarachter een plaatsnaam en kreeg meteen een overzicht van een aantal beschikbare mogelijkheden. De opbouw van de informatie over elke gekozen was duidelijken gestructureerd.
Ook het aanmelden is heel handig; je kunt snel zien of een locatie beschikbaar is en ook de prijzen.
Dat je binnen korte tijd via mail contact kunnen leggen met de verhuurder vind ik een groot pluspunt.

van Barneveld

Zeer slecht, niets gehoord.

zeer slecht

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Beste heer/mevrouw Van Barneveld,
Beste heer/mevrouw Van Barneveld,
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat jammer dat u niet tevreden bent over onze website. Wij horen graag via het contactformulier op onze website welke verbeterpunten u nog voor ons heeft.
Team Bedandbreakfast.nl

Frank Peters

Beoordeling site badandbreakfast.nl

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ik heb goede ervaringen met de site, na boeking wordt gelijk een bevestiging gezonden, en heb meestal met de betreffende personen binnen een dag reactie.