Derk Hilhorst

Fijne overzichtelijke site.

Janneke

Het was zo geboekt

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Een fijne website, geen overbodige informatie, precies dat wat je nodig hebt om een goede keuze te kunnen maken.
Mooie en rustige layout. Ik maak graag gebruik van deze website.

Annemarie Hagens

Klantvriendelijk, duidelijk en overzichtelijk

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Voorzien van veel informatie die mijn keuze vergemakkelijkte omdat alles overzichtelijk is gemaakt

Gerben

Fantastisch!

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Keurige B en B in het centrum van Holten. Van alles voorzien en heerlijke koffie. Gastvrouw erg vriendelijk. Ontbijt perfect. Mooie badkamer in de kluis. Mooie omgeving! Echt de moeite waard!!!

Berber van Foeken

Super

Overzichtelijk en duidelijk informatie

caroline

B&B Maastricht

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

gezocht naar een B&B in Maastricht en meteen gevonden wat ik zocht

Carina

B&B achterdiek en Paardenwei

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

B&B achterdiek en B&B Paardenwei zijn de 2 waarop we gereageerd hadden welke datum nog vrij was maar waar achteraf geen plek was.

Gerard en Marja Hoogervorst

Mooier dan op de foto. Leuk ingericht en super bed.

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Zeer gastvrije ontvangst, hartelijke gewone leuke mensen. Heerlijk bed en een prachtig uitzicht ook vanuit je bed Heerlijke jacuzzi en alles super schoon. Ik heb astma maar nergens last van gehad er... Zeer gastvrije ontvangst, hartelijke gewone leuke mensen. Heerlijk bed en een prachtig uitzicht ook vanuit je bed Heerlijke jacuzzi en alles super schoon. Ik heb astma maar nergens last van gehad er werd ook nog speciaal speltbrood voor me gehaald. Hoe attent. We hebben heerlijk geslapen.

B&B

B&B

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ik vind de website duidelijk, kreeg vlot antwoord. De boeking was snel gemaakt.

Marleen en Els

Mooie locatie

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Dit is een fijne plek om Goes te ontdekken of fietstochten te maken door Zuid Beveland. Een fijn appartement met keuken en een lekkere tuin erbij waar de kippen rondscharrelen. Een gastvrije... Dit is een fijne plek om Goes te ontdekken of fietstochten te maken door Zuid Beveland. Een fijn appartement met keuken en een lekkere tuin erbij waar de kippen rondscharrelen. Een gastvrije gastheer.