Estany Ilonka

Goed geregeld

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Regelmatig maak ik gebruik en altijd top geregeld

Hanna

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

reservering via deze website verliep eenvoudig en correct.

De uitwaaij

De uitwaaij

Fantastisch

Carina

Redelijk

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

als je zoekt op de data die je hebt ingevoerd, geeft de B&B aan dat die beschikbaar is. Zodra je een mail stuurt krijg je terug dat het bezet is. Vervolgens blijft deze wel open staan op de... als je zoekt op de data die je hebt ingevoerd, geeft de B&B aan dat die beschikbaar is. Zodra je een mail stuurt krijg je terug dat het bezet is. Vervolgens blijft deze wel open staan op de gevraagde datum. Erg irritant, heb het nu al 2x gehad. Beter dat deze dan niet meer tevoorschijn komen.

Beste Carina,
Beste Carina,
Bedankt voor het toevoegen van uw feedback. Wat jammer dat u twee keer te horen heeft gekregen dat u toch niet bij de betreffende accommodaties terecht kon. Klaarblijkelijk hebben deze B&B's hun beschikbaarheidskalender niet goed geüpdatet. Anders had u vooraf al geweten dat u hier helaas niet meer kon overnachten op de gewenste data.
Kunt u ons via het contactformulier laten weten bij welke B&B's u deze ervaring heeft gehad? Dan kunnen wij de eigenaren erop aanspreken. Alvast vriendelijk bedankt en hopelijk tot een volgende keer op Bedandbreakfast.nl!

Toon van Bergen

Boeking bij bedandbreakfast

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

SLECHT. je wilt boeken en geeft een datum in en denkt dat je vrije kamers krijgt, de meeste blijken daarna geen plaats te hebben.
als je er dan bij een kunt boeken en je mag zelfs al een kamer...
als je er dan bij een kunt boeken en je mag zelfs al een kamer kiezen en je gaat je verheugen op een paar dagen weg, krijg je de volgende dag een melding dat ze geen plaats hebben.
volgens mij kan er dan nog heel veel verbeterd worden op deze site!!

Beste Toon,
Beste Toon,
Bedankt voor het toevoegen van uw feedback. Wat jammer dat u mogelijk meerdere keren te horen heeft gekregen dat u toch niet bij de betreffende accommodaties terecht kon. Klaarblijkelijk hebben deze B&B's hun beschikbaarheidskalender niet goed geüpdatet. Anders had u vooraf al geweten dat u hier helaas niet meer kon overnachten op de gewenste data.

zoeker

Matige communicatie

onvriendelijke b&b (kasteelboerderij)

Beste gast,
Bedankt voor het toevoegen van uw feedback. Wat vervelend dat u een vervelende ervaring heeft met een B&B die op onze website adverteert.
Kunt u ons via het contactformulier...
Beste gast,
Kunt u ons via het contactformulier op onze website meer vertellen over uw ervaring? Dan kunnen wij de eigenaren erop aanspreken. Alvast vriendelijk bedankt en hopelijk tot een volgende keer op Bedandbreakfast.nl!

B&B Villa Anna Venlo

Uitverkocht

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Na lang zoeken toch nog een B&B gevonden. Na 24 uur nog geen reactie, bleek de B&B toch helemaal uitverkocht. Was dus niet goed verwerkt op de site.

Beste gast,
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat vervelend dat u toch niet terecht bleek te kunnen bij B&B Villa Anna in Venlo. Wij snappen dat dit erg vervelend is. Deze B&B heeft echter wel op Bedandbreakfast.nl aangegeven dat de beschikbaarheid door de eigenaar niet te garanderen is. Daarom staat de B&B vermeld bij de categorie ‘Beschikbaarheid onbekend’. U dient bij zulke accommodaties altijd eerst een aanvraag te doen, om achter de beschikbaarheid te komen. Onze excuses voor het veroorzaakte ongemak. Hopelijk vindt u nog een passend alternatief op Bedandbreakfast.nl!

Yvonne

Onhandig

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Tijdens het aanvragen van een reservering lijkt de accommodatie gewoon beschikbaar . Er kan een dag overheen gaan (en dat was zo bij mij) dat je gemaild krijgt dat de plek toch niet beschikbaar is.... Tijdens het aanvragen van een reservering lijkt de accommodatie gewoon beschikbaar . Er kan een dag overheen gaan (en dat was zo bij mij) dat je gemaild krijgt dat de plek toch niet beschikbaar is. De alternatieven waren van heel andere prijscategorie . Moet toch gewoon transparant kunnen, dit systeem van beschikbaarheid .

Beste Yvonne,
Beste Yvonne,

Rob

Filteren op Beschikbaarheid werkt slecht

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Gisteren en vandaag ben ik op zoek geweest naar een B&B van 15 op 16 mei as. Bij het doen van een reserveringsaanvraag bleek in een viertal gevallen dat de betreffende B&B niet beschikbaar was. Één... Gisteren en vandaag ben ik op zoek geweest naar een B&B van 15 op 16 mei as. Bij het doen van een reserveringsaanvraag bleek in een viertal gevallen dat de betreffende B&B niet beschikbaar was. Één eigenaar heeft excuses gemaakt dat de agenda niet goed was bijgewerkt. Het zoeken naar een locatie wordt op deze manier lastig en het werkt frustratie in de hand.

Beste Rob,
Beste Rob,
Bedankt voor het toevoegen van uw feedback. Wat jammer dat u meerdere keren te horen heeft gekregen dat u toch niet bij de betreffende accommodaties terecht kon. Klaarblijkelijk hebben deze B&B's hun beschikbaarheidskalender niet goed geüpdatet. Anders had u vooraf al geweten dat u hier helaas niet meer kon overnachten op de gewenste data.

V Beesten

Opmerking over selectie functie

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ik vind het niet handig dat na elke optie die je selecteert de webpagina weer teruggaat naar waar je begon met selecteren, het zou handiger zijn als je een paar opties aan kan vinken en dan zeggen ‘... Ik vind het niet handig dat na elke optie die je selecteert de webpagina weer teruggaat naar waar je begon met selecteren, het zou handiger zijn als je een paar opties aan kan vinken en dan zeggen ‘ toepassen ‘ oid. Ook zou ik willen kunnen zoeken op kamers met 2 1 persoonsbedden erin, niet iedereen wil samen in 1 bed liggen