Petra Clement

website

Fam. Menger

Gemak dient de mens

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ruime keus aan B&B’s en voor ieder wat wils. Ook in prijsklasse! Wij maken altijd gebruik van jullie site en vinden altijd een goed adres. We hebben inmiddels ook vaste adressen gevonden en komen... Ruime keus aan B&B’s en voor ieder wat wils. Ook in prijsklasse! Wij maken altijd gebruik van jullie site en vinden altijd een goed adres. We hebben inmiddels ook vaste adressen gevonden en komen daar graag terug. Jammer dat als je aan het zoeken bent en je terug gaat in de zoeklijst je weer bovenaan moet gaan zoeken/doorlopen.

Myrthe Reijnders - De Jong

Feedback B&B website

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Overzichtelijke site, goed gebruik van kleuren en lettertype. Aantrekkelijke afbeeldingen van locaties.

M Hagen

Duidelijke en overzichtelijke site.

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Een duidelijke en overzichtelijke site. Snelle reactie en eenvoudig reserveren.

Caroline Kuijper

Snelwerkende website

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

In juni ga ik een week fietsen met mijn zus door het Oosten van Nederland. Toen ik op jullie website kwam, kon ik snel de locatie aangeven waar we ongeveer wilden overnachten. Er verschijnen dan... In juni ga ik een week fietsen met mijn zus door het Oosten van Nederland. Toen ik op jullie website kwam, kon ik snel de locatie aangeven waar we ongeveer wilden overnachten. Er verschijnen dan heel snel opties met de afstanden tot het centrum van de ingetoetste plaats. We hebben een keuze gemaakt en de B&B een mail gestuurd. Diezelfde dag of de dag erop kregen we al een persoonlijke reactie van de eigenaren.

Sylvia

Handig En overzichtelijk

Makkelijk te gebruiken

schockman

Goede servie

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Heldere overzichtelijke website en het bedrijf waar we willen verblijven heeft ook heel snel gereageerd met duidelijke informatie.

Jerrick van Brussel

Goed overzicht, goede filters, goed aanbod

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Prima website met duidelijke mogelijkheden. Makkelijk zoeken naar een B&B van je keuze. Ik zou proberen om zoeken op een kaart toe te voegen. Of een gebied in Nederland. Dat miste ik een beetje.

Klaas

Aantrekkelijke website

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Tot nu nuttig gebruik kunnen maken van de website/het aanbod. Wat ik wel mis, is demogelijkheid om te bekijken of de gastheer m/v/ op de beoogde datum plek heeft.

Marjo

Prima site

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ik heb via site een boeking gedaan, dat gaat snel, is duidelijk en werkt prima