PDB

Mooie, heldere website

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Prima zoekfunctie. Wel jammer dat eigenaren hun beschikbaarheid niet up to date hebben. Dat zorgt voor teleurstellingen.

Alice Witten

Comfortabel zoeken en boeken

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Praktisch zoeken, gewenste reisdata goed in te voeren. (Dat is elders wel eens lastig). Gegevens blijven behouden als je naar andere bb switcht dus je hoeft niet steeds opnieuw in te vullen. Fijn... Praktisch zoeken, gewenste reisdata goed in te voeren. (Dat is elders wel eens lastig). Gegevens blijven behouden als je naar andere bb switcht dus je hoeft niet steeds opnieuw in te vullen. Fijn dat er rechtstreeks contact met eigenaar is.

Aniek

Super snel een geweldige b&b vinden

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Erg fijn en handig zoeken naar de juiste b&b.
In filters makkelijk aan te geven waar je naar op zoek bent, ik had super snel de perfecte b&b voor een weekendje weg gevonden.

Ik ga...
Erg fijn en handig zoeken naar de juiste b&b.

Ik ga zeker vaker boeken via www.bedandbreakfast.nl

Hanneke

Prima website!

Overzichtelijk en informatief.

L goudzwaard

Makkelijk in gebruik

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Wij maken vaak gebruik van de website. Overzichtelijker zoeken op een bepaald gebied.

Marieke Pieters

Prima website

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Goede ervaring gehad met het gebruik van Benandbreakfast.nl. Website is overzichtelijk en had binnen een paar minuten alles geregeld.

Janssen

Beoordeling

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Sterk: Zoekopdracht instellen is erg eenvoudig. Website heeft een prettige vormgeving waardoor het aantrekkelijk is om via Bedandbreakfast.nl een B&B uit te zoeken.

Minder sterk: Wanneer...

Minder sterk: Wanneer je op je telefoon de website bezoekt, een zoekopdracht instelt en vervolgens wilt filteren kan je maar 1 vakje tegelijk aankruisen. Dan moet de website kort laden, kan je opnieuw iets aankruisen, moet je weer even wachten voordat je de volgende kunt aankruisen, etc. Ik zou graag hebben dat ik in een keer de punten kan aankruisen waarop ik wil filteren.

Johanna

Top!

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Top site, fijn te filteren op al je wensen, kopie van reserveringen en vragen. Heel duidelijk en prettig.

Marijke Vogel

Prima site, duidelijk.

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Wel jammer, dat je eerst een plaats moet kiezen. Het zou leuk zijn als je het totale overzicht eerst ziet en daaruit kunt kiezen.

Carmen

Fijne website

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Heldere vermelding met goede informatie.