I. van Mechelen

Perfecte site

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Door het gebruik van de site bedandbteakfast.nl hebben wij snel onze keuze kunnen maken om een nachtje te boeken bij een bedandbreakfast. Toppie

Millview in Stiens (Friesland)

Boeking gemaakt en toch geen verblijf mogelijk.

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Goede en duidelijke overzichtelijke website. De boeking verliep goed en soepel. Wel jammer dat we later een bericht van het betreffende B & B kregen dat we er toch niet terecht konden omdat ze... Goede en duidelijke overzichtelijke website. De boeking verliep goed en soepel. Wel jammer dat we later een bericht van het betreffende B & B kregen dat we er toch niet terecht konden omdat ze niemand voor de schoonmaak hadden. Merkwaardige reactie terwijl het B & B wel nog steeds gewoon geboekt kon worden.

Jan-Peter Ambaum

Mooie website

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Veel aanbod op deze website

Egmond kamer

Heel goed!

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Het is een heerlijke plek, midden in het dorp, vlakbij zee. Lekker comfortabel, alles bij de hand. Heerlijk om een paar dagen uit te waaien, weer of geen weer. En de gastvrouw is top!

Adıgüzeloğlu &Brooshooft

Snel gevonden!

G.Hoogmoed

Ontzorgen

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Opvallende sterke punten zijn , het gemak om snel een keus te kunnen maken en de uitgebreide informatie over de omgeving en de accomodaties.

Jolanda Ugen

Super B&B info

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Duidelijke site waar je enorm veel info kunt vinden van allerlei B&B’s

Poppe

Subliem

Snelle service

Arno Blom

Super service, leuke locatie en mooie kamers. Wij hebben alweer geboekt!!!

Super, super super

Bep Sterke

Super handig!

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Met een muisklik een uitgebreid overzicht van beschikbare B&B’s in de regio waar je naar toe wil. Duidelijke prijs. Makkelijk reserveringssysteem. Een echte aanrader.