Petra Hopmans

Boeken

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Het boeken bij de B en B ging makkelijk en ik kreeg binnen een uur al bevestiging dat het goed was.

Stegen-Aydin

Sehr gute Erfahrungen, weil das Finden und Buchen einer Unterkunft leicht zu machen ist.

Carla

Top locatie, natuurlijk, warm, mooi, fijn, heerlijk ontbijt.
Gastvrij ook voor 'creatieve' kinderen.

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Samen met mijn dochter hebben we mogen genieten van de mooie grote natuurkamer met eigen toilet.

Het uitzicht is uniek, de verzorging fijn, bij de heerlijke relax stoelen kan je je inlezen wat er te doen is.
Zowel bij Crea huus als daar buiten.

Wij hebben twee workshops geboekt bij Annemarie, de gastvrouw.
Met een geweldig resultaat en tijdens de workshop ontvang je een heerlijke versnapering.

Ook zitten ze nabij het bos waar je heerlijk kan wandelen of fietsen.
Met de skeelers was het eerste stukje een uitdaging, toch wonen ze dichtbij het Hengelose circuit, waar de weg en omgeving geweldig is.

Dus rust zoekers, als creatievelingen, als sporters zijn hier op de juiste plek.
Je ziet wandelaars, hardlopers, fietsers, ruiters ter paard, paard en wagens.
(Dichtbij zit een manege)

Kortom een fijn plekje waar je heerlijk verzocht wordt en je je gastvrij voelt.

Rieni van Huet

Duidelijk en overzichtelijk

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Als je een regio aangeeft krijg je een overzichtelijk aanbod. Je kunt gelijk naar de website van de verhuurder, kijkt foto's en krijgt een prijsopgave voor de periode die je wenst.

H van Dijk

Boeking

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

we hebben voor een paar dagen gezocht en geboekt omgeving Noordwijkerhout en we vonden diverse mogelijkheden op een duidelijke manier

E.M. Tops

Top

Eenvoudig, overzichtelijk en klantvriendelijk

E. van den Boogaard

Veelzijdig

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Aanbod van veelzijdige B&B, voor ieder wat wils.

Denise

Beoordeling website B&B

Uitstekend

Soomers

Prettige site

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Was makkelijk iets te vinden naar onze wensen

Anita

Prima site

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Site is erg duidelijk, goede zoekfuncties en bijna altijd is de B&B vrij die je boekt. Je krijgt ook snel antwoord van de eigenaar zelf, goed geregeld!!