jan vreugdenhil

Lekker slapen

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

De bedandbreakfast is een heerlijke manier van overnachting in het algemeen vriendelijke mensen goed ontbijt en genoeg privacy.

Anneke

Prima in orde

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Zeer netjes en snel geholpen

t.steel

Vanaf thuis een goede B&B vinden

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Gemakkelijk via de site de B&B's te vinden vd streek waar je heen wilt.

Linda

Prettige en overzichtelijk site.

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

De Be en B site is prettig in het gebruik, overzichtelijk en goed in te vullen dankzij de filters en verdeling in provincies.

A.m.

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Héél snel een bericht op mijn aanvraag.

Marijana

Gemakkelijk zoeken en boeken

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

In no time heb ik de juiste b&b's gevonden en de boekingen waren niet snel daarna rond. Heerlijk als je niet in onzekerheid zit of je wel een overnachting hebt na een lange wandeltocht.

Henk

Goede bemiddeling

binnen enkele uren geregeld

Vivianne

Niets vrij volgende week

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ik heb gisteren talloze B&B's geprobeerd te reserveren voor een nachtje volgende week, bij alle B&B's die we bezocht hebben werd aangegeven dat er geen beschikbaarheid was. Dat lijkt me sterk.... Ik heb gisteren talloze B&B's geprobeerd te reserveren voor een nachtje volgende week, bij alle B&B's die we bezocht hebben werd aangegeven dat er geen beschikbaarheid was. Dat lijkt me sterk. Vervolgens toch maar weer op booking.com gezocht en zo iets gevonden wat vrij was.

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Beste Vivianne,
Beste Vivianne,
Bedankt voor het toevoegen van uw feedback. Wat jammer dat u een aantal keer te horen heeft gekregen dat u toch niet bij de betreffende accommodaties terecht kon. Klaarblijkelijk hebben deze B&B's hun beschikbaarheidskalender niet goed geüpdatet. Anders had u vooraf al geweten dat u hier helaas niet meer kon overnachten op de gewenste data.
Kunt u ons via het contactformulier laten weten bij welke B&B's u deze ervaring heeft gehad? Dan kunnen wij de eigenaren erop aanspreken. Alvast vriendelijk bedankt en hopelijk tot een volgende keer op Bedandbreakfast.nl!
Alvast hartelijk bedankt.
Het team van Bedandbreakfast.nl

van Oss

Bij veel plussen ook een minpuntje

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Als zoekende naar één of meerdere overnachtingen kun je niet inloggen. Daar door blijft de zoekopdracht niet vastgehouden en moet je steeds opnieuw je wensen ingeven.

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Beste van Oss,
Hartelijk dank voor uw feedback. Wij nemen uw suggesties graag mee in onze overwegingen bij het verbeteren en aanpassen van onze website.
Hartelijk dank!
Met vriendelijke...
Beste van Oss,
Hartelijk dank!
Het team van Bedandbreakfast.nl

JD

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Snel werkende website, veel foto's, informatie e.d. Geen negatief punt te vinden.