Debora

Rust, ruimte en natuurbeleving

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

1 nachtje gelogeerd samen met onze dochter, fijn, een 3 persoons kamer. Warm welkom en heerlijke sfeervolle kamer voorzien van lectuur, mogelijkheid om zelf koffie en thee te zetten. Smaakvol... 1 nachtje gelogeerd samen met onze dochter, fijn, een 3 persoons kamer. Warm welkom en heerlijke sfeervolle kamer voorzien van lectuur, mogelijkheid om zelf koffie en thee te zetten. Smaakvol ontbijtje en lieve gastvrouw.

Reinaldo

Eerste 2 overnachtingen geboekt, en bevestigd

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ging makkelijk en snel reactie gehad.
Alleen het zoeken op de kaart viel tegen

Bernard

Vlotte boeking van een accommodatie!

Duidelijk en overzichtelijk.

Carolyn

Snel en goed

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Snelle reactie op mijn aanvraag,
hadmet b&b eigenaar snel en goed contact.
Fijn geregeld

Geluk

Duidelijk en makkelijk

Fijne website

Anoniem.

TopSiteB&B's

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Goed, volledig en uitgebreid aanbod.

Else Simons

Gemakkelijk een geschikte plek zoeken

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Het zoeken van een B&B is met deze site heel gemakkelijk. Ik gebruik filters passen bij onze wensen. Handig is dat je meteen je data kunt invoeren, zodat je alleen B&B's ziet die plaats hebben.

Anneke

Top website

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Hele prettige website waarbij je goed gebruik kan maken van alle zoekfuncties! Verbeterpunten, heel af en toe als je op specifieke data zoekt blijven er B&B's naar voren komen die al vol zijn op die... Hele prettige website waarbij je goed gebruik kan maken van alle zoekfuncties! Verbeterpunten, heel af en toe als je op specifieke data zoekt blijven er B&B's naar voren komen die al vol zijn op die specifieke data. Ander puntje, bij specifieke datum invullen is de vertek nacht automatisch de dag erop, beter is om dat zelf meteen in de mogen stellen. Verder echt helemaal top!

Bryan

Gezellig

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Jolanda weet wat ze doet. Mooie locatie niet in een druk gebied, maar wel mooi dichtbij het strand Domburg. Goed ontbijt en heel gast vrij.
Kamers zijn schoon en goed voorzien van sanitair.

Stanny Jansen

Top geregeld

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

De site is heel goed en overzichtelijk
Geboekt via jullie dit is makkelijk en gaat snel
Ook de reactie van jullie dat als ik binnen 24 uur niks hoor dat ik bij de b&b zelf moet zijn De site is heel goed en overzichtelijk
Geboekt via jullie dit is makkelijk en gaat snel
Bij deze een top site en ik zal hem aanbevelen bij kennissen en zal deze site van jullie zeker nog vaker gebruiken
Dus bij deze een Top Site
Hiervoor mijn dank ??