Marioleine van Geel

Zoek en vind......of toch niet!!!

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Een mooie website, duidelijk en overzichtelijk. Het is gemakkelijk zoeken op verschillende variabelen.
Wel jammer dat er soms eigenaren van BenB zijn die niet goed doorgeven of ze in een periode al bezet zijn!

Conny en Ton Beenders

Duidelijk en informatief

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

De website is echt overzichtelijk en geeft heel veel bruikbare informatie. Wat wij misten was de mogelijkheid om keuzes te markeren als favoriet. Dat maakt bij de uiteindelijke selectie het... De website is echt overzichtelijk en geeft heel veel bruikbare informatie. Wat wij misten was de mogelijkheid om keuzes te markeren als favoriet. Dat maakt bij de uiteindelijke selectie het makkelijker.

Anton Schäffer

B&B specialist

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Eenvoudig in gebruik en alles snel geregeld!

H

Prima website

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Overzichtelijk en makkelijk in gebruik.

C. Mantel- van de Pest

Ideaal

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Snel en makkelijk zoeken naar een B&B die voldoet aan jouw verwachtingen.
Je kunt aan wensen aanvinken (zoals op begane grond, met prive sanitair e.d.)

Katy Dunnink

Goed geregeld

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

De informatie die gegeven wordt is juist, er wordt snel gereageerd. Prettig zaken doen!

Amrei Mühlendyck

Overzichtelijk en goeie service

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

De site is erg overzichtelijk gemaakt. Je krijgt snel een overzicht over de prijs, afstand en over de locaties. Het is niet moeilijk om de overnachting te vinden die bij je past. Contact met de... De site is erg overzichtelijk gemaakt. Je krijgt snel een overzicht over de prijs, afstand en over de locaties. Het is niet moeilijk om de overnachting te vinden die bij je past. Contact met de vervuurder wordt meteen via een mail bevestigt. Geen gekke addertjes onder het gras qua achtergehouden prijzen. Ik ben erg tevreden en vind het een leuke website. Ik heb dan ook al meer dan eens via jullie een bed and breakfast geboekt!

Jacqueline wassink

Een keurige site

Altijd goede service

Hermien Rikken

Supperrrr

Goed snel duidelijk

Nierop

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

We konden makkelijk en vlot boeken