Leo Pieterson

Leuke bestemmingen met B en b's met iets extra.

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Op der site zie je leuke gezellige en goede B en B's soms op plekken waar ik deze niet verwacht en er zijn heel bijzondere luxe B en B's bij.

B&B de Cley te Noordwijk

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

duidelijke website; mooie foto's die goed weergeven wat er in de kamer en rest van B&B aanwezig is, waar gebruik van gemaakt kan worden, het uitzicht vanuit de kamer en de mogelijkheden in de... duidelijke website; mooie foto's die goed weergeven wat er in de kamer en rest van B&B aanwezig is, waar gebruik van gemaakt kan worden, het uitzicht vanuit de kamer en de mogelijkheden in de omgeving.

E.sprenger

Fijn dat de beschikbaarheid direct zichtbaar is.

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Het is niet altijd duidelijk of er een hondje meegenomen mee mag.

Daisy

Overzichtelijk en duidelijk

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

De website filtert op de ingegeven criteria en geeft snel een helder overzicht van de beschikbare accomodaties met foto's. Via deze website heb ik al een aantal keer een leuke B&B gevonden en ik zal... De website filtert op de ingegeven criteria en geeft snel een helder overzicht van de beschikbare accomodaties met foto's. Via deze website heb ik al een aantal keer een leuke B&B gevonden en ik zal het blijven gebruiken.

Klaessens

Overzichtelijke website

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Fijne website en ideaal dat je rechtstreeks met eigenaar van bedandbreakfast contact kunt leggen, en bij aankomst betalen. Eerlijk en betrouwbaar!

Peter van der Veeken

Bedandbreakfast.nl ja of nee ?

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Een makkelijk toegangbare site zonder te veel poespas. Je vindt wat je wilt zoeken zonder daar via allerlei omwegen te moeten komen. Dus mijn antwoordt op "Bedandbreakfast ja of nee" is een... Een makkelijk toegangbare site zonder te veel poespas. Je vindt wat je wilt zoeken zonder daar via allerlei omwegen te moeten komen. Dus mijn antwoordt op "Bedandbreakfast ja of nee" is een duidelijk JA !

G. Jansen

Is geen raadsel

M. Vreeling

Duidelijk maar niet perfect

Bij mijn B en B bleek 1 avond bezet te zijn i.t.t. de informatie

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Beste M. Vreeling,
Beste M. Vreeling,
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat jammer dat u toch niet terecht bleek te kunnen bij de betreffende bed & breakfast. De B&B-eigenaar heeft blijkbaar zijn beschikbaarheidskalender niet goed up-to-date gehouden. We begrijpen dat dit erg vervelend is, dit bemoeilijkt het reserveren natuurlijk ontzettend. Wij willen hierover graag contact opnemen met de betreffende B&B-eigenaar om hem dit uit te leggen en hem hierop aan te spreken. Wilt u daarom via het contactformulier op onze website nog aan ons doorgeven bij welke B&B u deze ervaring gehad heeft?
Alvast hartelijk bedankt.
Het team van Bedandbreakfast.nl

Ingeborg Schmidt

Prima site

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Erg overzichtelijke site en super klantvriendelijk.

Van dijk

Handige site