Corina

Hele fijne duidelijke site

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ik heb geboekt bij jullie, en het was een supersnelle afhandeling, direct contact met de Mvr. Van de bed & breakfast, en de reservering bevestigd!!
Zou zo weer bij jullie boeken??????

GJ

Makkelijk en snel!

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Soepel en snel een reservering aanvragen, zónder eerst een account aan te hoeven maken. In zo min mogelijk stappen op weg naar een leuk uitje! :)

Jaskulak

Toppertje

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Fijne, zeer gemakkelijk werkbare site met ontzettend leuke adressen om te logeren. Duidelijk, goede filters, etc.

Sannie

Duidelijke website

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Snel gevonden wat we zochten en meteen gereserveerd

Anja

Overnachting zoeken en boeken

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Via bed en breakfast, kun je goed een overnachting zoeken en boeken die aansluit bij je reis en prijs. Er is een ruime keuze door heel Nederland.

Aad

Gezocht en gevonden!

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Korte zoektocht naar B&B in Brabant leverde al snel een appartement op.

Rene

Een dikke 10 voor deze website

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Mooie, gemakkelijke website en heel snel kontakt met de desbetreffende b&b

Chris

Overzichtelijk

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Een prettige zoekpagina, en voldoende filters.
Alleen jammer wanneer je zoekt op 4 personen, dat je ook hits krijgt van 2 persoonskamers.

Piet Kruiver

Fietsen voor KiKa naar de Alpe 'd Huez

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

2013 fietste ik voor het eerst vanuit huis naar die berg, natuurlijk voor een speciaal doel dat begrijpt u.
Dit jaar weer, ik logeer onderweg het liefst in B&B 's het is alleen hinderlijk dat het steeds moeilijker wordt omdat booking sites er steeds vaker tussen zitten ik heb het liefst rechtstreeks contact met die lieve mensen zoals mevrouw Bosma in Megen, goed bed en een lekker ontbijt. 24 juni de dag dat ik jarig ben en tachtig wordt en vertrek voor dat goede doel geld voor Kika een prachtige maar zware tocht.
Groet Piet bijna 80

Frank

Goed en overzichtelijk

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Mooie website, heel veel keuze. In een mum van tijd alles geregeld?