Elisa

Snelle reactie

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Snel een fijne plek gevonden en gereserveerd.

Bert beter

Makkelijk en overzichtelijk

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Elke keer als je een B&B aanklikt, opent een nieuw tabblad. Dat is superfijn, want dan kun je makkelijk terug naar je oorspronkelijke zoekresultaten ?

FJV

FJV

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

goed hanteerbare site, veel info; ook zoeken via kaart mogelijk; helaas bij één B&B niet up to date waardoor vertraging in afwikkeling

Verwoerd

Goed geregeld!

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ik werd gelijk terug gemaild na aanvraag reservering. Daarna weer met bevestiging en factuur. Werkt prima zo!

Annegien Cao Klein Ligtenberg-Borgman

Goed aanbod!

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Mooie, overzichtelijke website. Ook fijn dat er geen reserveringskosten bij komen.

Marlies Cornelissen

Super overzichtelijk ? ??

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Duidelijkheid per gebied de aangeboden BenB

Frida van Kekem

TOP web-site met TOP locaties!

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Gebruiksvriendelijk! Verrassende locaties en een snelle reactie bij de reservering aanvraag!

M Goosselink

Overzichtelijk

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Door de drie zoekvragen aan het begin, kwamen we al snel op de B&B die bij onze wensen aansloot. Heel fijn!

Linda

Overzichtelijk & snel een fijne B&B vinden

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Al jaren boeken wij onze korte vakanties in Nederland bij een B&B en altijd via Bedandbreakfast.nl. Dat geeft al aan dat we tevreden gebruikers zijn. Het enige punt ter verbetering is dat de... Al jaren boeken wij onze korte vakanties in Nederland bij een B&B en altijd via Bedandbreakfast.nl. Dat geeft al aan dat we tevreden gebruikers zijn. Het enige punt ter verbetering is dat de selectie (dat wij met 4 personen willen overnachten) vaak verdwijnt. Dan denk ik een leuke B&B gevonden te hebben maar blijkt deze niet geschikt voor 4 personen.

Verder is het een zeer gebruiksvriendelijke en overzichtelijke site!

W. Janssen

Wij zijn nog niet geweest; 19 mei a.s. gaan we pas!

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

wij zijn nog niet geweest; 19 mei a.s. gaan we pas!