J vd Spek Nijhoff

Handige site

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Bij het zoeken naar een b&b kwam ik deze site tegen, wat ontzettend handig en makkelijk , snel een leuke b&b gevonden.

Dorothé Tonnaer

Overnachting met sfeer

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Op de website is het mogelijk snel en duidelijk een overzicht te krijgen van de mogelijkheden tot overnachtingen in sfeervolle en comfortabele ambiances in veelal een landelijke omgeving in ons... Op de website is het mogelijk snel en duidelijk een overzicht te krijgen van de mogelijkheden tot overnachtingen in sfeervolle en comfortabele ambiances in veelal een landelijke omgeving in ons mooie Nederland.
Aandachtspuntje:
Soms is het adres niet duidelijk te vinden.

M kluijtmans

Overzichtelijke website

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ik gebruik de website regelmatig. Duidelijk en overzichtelijk.

Petra

Goede eerste indruk

Overzichtelijke site

Nicole

Goede overzichtelijke site

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Overzichtelijke duidelijke site waar goede b&b vermeld staan van verschillende prijsklasse.

Ekkelboom

B&B Gastenhoes T siepelke

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Hele sfeervolle en zeer nette B&B. Gastvrouw en -heer vriendelijk en goed te bereiken waardoor een welkom gevoel. Locatie is super, dichtbij centrum en dichtbij mooie natuur. Bedden liggen heerlijk.... Hele sfeervolle en zeer nette B&B. Gastvrouw en -heer vriendelijk en goed te bereiken waardoor een welkom gevoel. Locatie is super, dichtbij centrum en dichtbij mooie natuur. Bedden liggen heerlijk. Oftewel een aanrader!

Rob

Jammer...

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

We hadden een leuke B&B gevonden met beschikbaarheid op de door ons gewenste data. Helaas bleek dat de accommodatie na de reserveringsaanvraag toch niet beschikbaar was.

Het zou fijn...

Het zou fijn zijn als de beschikbaarheid op de site nog actueler is. Dit voorkomt teleurstellingen.

Reactie bedandbreakfast.nl was voldoende om de beoordeling positief aan te passen.

Lianne

Fijne, leuke en helder manier van lekker even samen weg boeken

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Een fijne site, mooie beschrijvingen, makkelijk reserveren en heldere communicatie

Nel

Prima website

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Makkelijk zoeken en overzichtelijk ingericht

johan Klaassen

Makkelijke site om B&B te ontdekken

makkelijke site